Wednesday, April 30, 2008

cuma..


aku cuma tak makan buah:-

1. durian
sebab : aku penah cuba try makan, tapi kuor balik segala isi perut aku tu. lpas tu, aku dapat demam teruk. so, sape2 nak dajalkan aku, bagi je la benda2 yang berasaskan durian. konfem aku demam teruk.

2. durian belanda

sebab : durian belanda ni pun macam durian. kot. entah. susah nak describe plak.

3. nona
sebab : nona ni macam durian belanda. kot.

4. nangka
sebab : nangka macam durian kot. org kata, angin makan nangka.. betul ke?

&

5. buah rosak yang dah busuk.. eheh..

20 comments:

rainz said...

KO NI..MACAM2...AHAHAH

ain fadzal said...

hehehe..

org2 kata sedap bende2 nih.. aku mane tau..

Soraya Zainal said...

hehe... semua buah2 tu feveret aku kecuali yg no 5 :P

especially durian belanda yg merupakan all times favourite~~~~!!!

ain fadzal said...

aku teringat yg aku terminum air durian belanda ko tuh..

ahahah..

xbleh telan la..

AmatMizi said...

Durian - aku sgt suka
Durian Belanda - suka juga..even org dah boikot Belanda
Nona - suka gitu2 je
Nangka - baru smlm aku bedal 10 ulas Nangka bini bos aku bg..

ain fadzal said...

conclusionnye,

ko amat suke la kan..

ahax!!

Soraya Zainal said...

nape org x suke durian belanda? hehe.. bile aku g mane2 org pelik je tgk aku mintak air durian belanda a.k.a. sousop juice..

sedap weh...

ain fadzal said...

aku salute ko!!

egegege..

Anonymous said...

Durian - tak berapa gemar. tapi masih boleh dimakan jika teringin..

Durian Belanda - suka juga..

Nona - boleh la..

Nangka - juga suka..

saya paling suka: BUAH HATI

yay!~~

AmatMizi said...

Cik Afzan..
Buah hati ada jual kat mana?
Bape riban sekilo?
Macam nak rasa je...

Ilya said...

semua buah2 tu favourite aku.

1)Durian - yg ni paling favourite aku.tambah2 yg kucing tidur tu kan yg kuning2 isinya.wow

2)Durian belanda - kalau order soursop juice aku plg suke isi durian belanda ni.aku sanggup cari merata2 isi durian belanda ni dlm tin.akhirnya aku jumpe.yeay

3) buah nona - aku suke tapi susah nak dpt buah ni.dulu kat segamat aku suke amik dr pokok jiran aku yang mejalar masur ke dlm pagar rumah aku.hahaha

4) nangka - best gak tapi aku lg suke cempedak.goreng pun sedap meh

conclusion is ain orang bandar yang tak biasa makan bende2 ni.yeay

CiPaN_D3_TaPir said...

buah rosak yang da busuk?
tempoyak best gak...
haha....

Anonymous said...

aku x makan tempoyak. yucks!

CiPaN_D3_TaPir said...

hu... rindu tempoyak.....

Anonymous said...

adikku si tempoyak :P

Anonymous said...

HELLO! KOMEN DI ATAS NI SUE YG POST YER! APESAL AKAK CIPAN GUNA AKU NYER NAMA NIH? HAIH! OWH! DIA GUNA LAPTOP AKU..

Ilya said...

hahaha sharing is caring

ain fadzal said...

jane : buah hati?

sape yang tak suke.. huhuh..

amat : pergh.. ade jueal mane2 ke? huhuh..

main riban2 erk?

yoyok : bandar nye aku... adeh...

tenuk : aku ok lah ngan tempoyak..

ahahaha..

yoyok, ni tanda aku tak bandar sgt, ok?

jane : hampeh!

tenuk : rindu mak, balik la kampung..

sue : adik ko yg baik sgt... kehkehkeh..

boleh pinjam dak abang? ;p

jane : kan su gune laptop ko?

huhuh..

yoyox : yezza..

sharing is caring.. ;)

Anonymous said...

wow! masing2 senegal betul...

ain fadzal said...

yg kata tu lagi jeles..

kan?