Wednesday, April 9, 2008

sedikit cuma

ari ni mood saya sedikit stabil, walaupun pade awal2 pagi saya membebelkan diri sendirian.

ye lah,
lebih2 lagi jika pagi2 lagi saya sudah di kejar.

dan saya juga berhak mengejar.

-----

tengahari sedikit, banyak kerja sudah di bereskan. seronok kan? sedikit rajin cuma.

mungkin jiwa saya pantas, sedikit sama dengan motto say
a.

"definasiku tetap sama dengan kelajuan."

-----


saya rase sedikit pandai meredeemkan rm1 untuk 1500 sms. untuk masa seminggu kepada pengguna maxis sahaja. Noted ok.

dan selang tidak berapa hari, ok, rm3 akan di charged jika tidak menghabiskan sms2 tersebut.

datang sedikit kebodohan pada masa itu.

sekarang, sms datang bertubi2 yang kebanyakannye mesej2
foward dari rakan2. kebanyakannye mesej2 yang berunsurkan sedikit kel**cahan dan kelawakan tahap dewa.

-----


kuku tangan dan kaki sudah panjang.

saya perlu balik ke kampung minggu ni.



lagipun, angin saya dah baik..

No comments: