Monday, April 7, 2008

perempuan kan cepat membesar



istilah-istilah kuat makan, berperut, diet.

semua hal orang perempuan.

post ni lelaki tak yah baca la..

*****

weh, sekeping roti canai kosong boleh buat gemuk tau.

at least, dalam seminggu nak kena jogging. berkilometer2 jauhnye..



argh...

sudah... enak per roti canai letak kuah kari + dal + sambal. fevret tuh.

*****

skang ni, tengah trend sibuk2 nak diet.

"cubalah jamu mak dara walaupun ko anak dara."

berapa sebotol??

45 ringgit jek tahan 2 minggu.



ooo... ye ker?



malas nak pikir sebenarnye.. nanti2 aku pikirkan..


*****

kak, nak kurus senang je.. kite tak yah makan..

*****






sekarang aku kuat tido. bestnye tido.. eye bag pun dah kurang.. ;)

14 comments:

Soraya Zainal said...

aku malas nk diet skrg. siyes.. tp kontrol2 ajela jgn sampai kene beli baju baru :P

aku nak pastikan perut aku kenyang, so senang hati.. dan bertambah tenang utk nagdap buku. belajar tu melaparkan kan?

Ilya said...

ape kejadah makan jamu mak dara walaupun anak dara

apa yang nak diketatkan lg.huhu

layan je selera kite ni..janji hepi

Anonymous said...

azwan ali mkn jamu mak dara juga. mak dara kah dia? apakah yg nak diketatkan?

Fikri Misti said...

Diet...

OMG! Aku dah delete perkataan itu dari kamus hidup aku.

Anonymous said...

ku lihat ain kini sudah melantun-lantun..

ain fadzal said...

su : kalo tengah blajo, jangan diet la..

otak perlukan glucose k..

ilya : ko jugak yg suruh try kan?

huuh..

jane : patut la die nmpk tut...

opss.. i did it again.. :p

wiwin : takpe, aku tau ko penternak babat berjaya!

kan aku cakap, post ini hanya utk perempuan..

ko pompuan ke win? apsal tak bgtau aku...

anonymous : lantun?

apakah?

rainz said...

aku bru nk stat diet..
bdn da naik..aritu pkai jeans kene lompat2 bru bley fit..huhuh

ain fadzal said...

aku nak carik jeans ketat jugak la..

nak lompat2 jugak mcm ko..

:))

Fikri Misti said...

Jgn Diskriminasi jantan oke?

ain fadzal said...

wokeh...

nanti aku kumpul maklumat psl JANTAN eh?

:P

Anonymous said...

Korang cuba duduk di Brunei.. lagi chubby lagi tinggi wang hantaran..

ain fadzal said...

ye ker?

nak dok brunei la..

:))

Fikri Misti said...

Typo error dol

Diskriminasi jantina la.

Bukan jantan.

ain fadzal said...

kehkehkeh..

ok..

abis plan aku dowh nak diskriminasikan kaum korg.. uhuh..