Tuesday, April 1, 2008

ku sangkakan panas hingga ke tengah malam

ho chak!!

*****

pe bende la aku nak membebel ni, idea putus beb.. criter je la.. layan..

actually, aku mati akal.. otak, hati aku packed. sorry guys..

*****

last night,

terperanjat jugak la aku ngan lala dan hezri serta mai yang menyelebrate aku..


dengan pakaian ala2 nak tido, aku berpakaian singlet, cardigan ngan tracksuit, kami berempat makan kat kedai baru kat area2 umah aku.. dok bersila tau.. ade pondok. nice view..

kronologi kek aku yg di sponsored sepenuhnye oleh cik lala:







ni plak, hidangan kiteorg tau, tetinggal kerabu seafood pulak..



lain kali, maria tunku sabri patut panggil kiteorg2 ni gi masuk dalam rancangan jalan2 carik makan.. huh..

ini lala dan juga hezri

ni la mai.. ;)

thanks a lot buddies..

dan gambar2 aku tersangat la nampak ceria.. :)


4 comments:

Anonymous said...

kan bagus kalau sentiasa ceria mcm ni. jgn nangis lg ye!

ain fadzal said...

menangis jugak satu terapi..

kan?

Anonymous said...

kalau selalu sangat boleh merosakkan diri

ain fadzal said...

bile kala dowh...