Wednesday, April 2, 2008

idealisme yang amat janggal

aku gase, aku suke blog.

sebab,

aku suke buat criter2 aku, dah macam luahan hati pun ye.. lpas tu, ape yg ade kat kepale otak yang dah bersimpul2 senang2 jek kluor. padehal tajuk criter aku semue kosong.. x nmpk betapa rasional nye patut aku menggunakan blog aku untuk berkarya.. pergh.. ape aku merepek ni??

lagi satu,

aku suke bace blog orang yang merapu2.. tak tau ape yg die ceritakn tu betul ke tak. tapi ape aku peduli.. suke aku la nak bace blog.. lagi skali, ape la aku merapu lagi ni.. persetankan je la..

tapi,

kalo boleh, aku takmo jadik mcm si genius kite si sufiah yusof. kesian tengok die..

Psikiatri mania?

ni aku tak tau la, harian metro yang tulis.. suke2 jek nak letakkan si sufiah ni dalam kategori tu.. dan aku ade terbaca post psl si sufiah ni yg ade gambo naked die. serius, mase tu, aku tak tau ape aku gase sepatutnye..

sebab pandai sangat kot.. egegege..

DULU,

time skolah, aku ingat lagi ade satu insiden dalam kelas..

wei, rohaidi tu terror betul la.. fizik, add math, kimia cikai2 senang jek die nak jawab..

ntah sape jawab la, aku tak ingat.. die ckp camni..

jangan jadik pandai sangat la.. orang pandai/genius ni cepat mati.. atau jadik gile..

huh.. time tu dalam hati doa gak la jangan pandai sgt.. :))

huh, ko tu, kelas add math ke ape ke, mane ade datang.. suke2 jek nak outing..

laaa.. dah sekolah suruh gi outing, baik aku kluor, dok terperap dalam sekolah pun tak elok utk diri tau..

hahah.. alasan aku jek tu.. sebenonye memang MALAS!!

bile pikir2 balik, mcm betul jugak la member aku tu ckp kat aku.. tengok aje pasal sufiah tu.. terlampau banyak tekanan.. so aku gase, better aku cube ngan cara hidup baru..

'HIDUP TANPA MENJADIKAN TEKANAN ITU SATU BEBANAN'

cewah... poyo dol aku...

sory la korg, aku ni memang suke pade bende2 yang bukan2.. fakta ke, auta ke, gosip ke, semue aku balun.. selagi orang tu cakap tu x tipu, aku percaya..

harhar~ betapa lemahnye aku..

p/s : korang.. kalo umur aku tak panjang ke atau ilang ingatan ke.. aku mintak maaf la kalo buat criter tak betul ke ape ke..

terima kasih kerana mengunjungi blog saya.. (ceh ayat skema plak)..

8 comments:

rainz said...

er...sian kat die...

Anonymous said...

boleh x aku nak ckp "no comment"?.. sorry.. aku tgh bz.. nti kalau ade komen baru, aku bgtau ye :)

ain fadzal said...

apox : tu la... wei, ko dpt link pais bg tadi kan..

kuikuikui.. :))

jane : huh.. menci.. mcm kna pakse beb!!

markonah btul..

;p

Anonymous said...

ok. i agree with sufiah's ex-husband's comment:

“Pada pandangan saya, orang boleh menyalahkan zaman kanak-kanak pada satu tahap, tetapi pada satu peringkat lain, anda perlu bertanggungjawab terhadap tindak-tanduk anda sendiri.”

“Saya berharap dia akan kembali ke pangkal jalan. Dia mempunyai keupayaan, tetapi amat menyedihkan dia gagal untuk menggunakan bakatnya untuk menjalani kehidupan.”

jd tak salah jadi pandai asal tahu gunakan kepandaian yg ada. so jgn takut untuk tonjolkan kebolehan & kepandaian anda ye cik ain :)

ain fadzal said...

weh...

aku pandai gelak je la..

kehkehkeh..

Anonymous said...

wow! tu ayat ex-hubby dia ke ayat loya?

Anonymous said...

ex-husband dia tu lawyer. sbb tu ayat dia mcm ayat lawyer. haha..

ain fadzal said...

betul tu..



lain la ade org sarcastic dlm blog aku..

nyampah siot...

oi pais,

aku dah amik duit ko pun dah ik tau patut nye..

ade ke kata aku songlap.. :(