Wednesday, September 10, 2008

raya dengan apa?


hari ni merupakan hari ke sepuluh berpuasa. tapi hati i tidak meronta-ronta seperti biasa untuk beraya seperti tahun-tahun yang lepas. biasanya i beraya sakan.
& i musykil juga.
dan bila i mula check gambar-gambar dekat photobucket baru i tahu kenapa.

step 1.
mula-mula i pilih secara random, 3 gambar jer.










step 2.

ada 3 gambar yang berlainan

step 3.
bezakan 3 variasi warna baju yang berlainan.


results:
yang buat i happy jadi perempuan dewasa mungkin sebab berbaju raya baru kot.
dan tahun ni i dah beraya dulu dengan baju raya yang di ketiga-tiga gambar di atas. so, kalau nak tengok baju raya i, yang ni jelah yer. opppsss... dan ada satu lagi rupenye yang tertinggal dalam ni. baju langkah bendul. ;))


15 comments:

rainz said...

mak ait...beraye sakan sebelom masenye..

Ilya said...

pinjam je baju nikah adik kau.

mesti havoc

ain fadzal said...

arfa : ;))

tuler pasal. so, tahun ni tak yah ajak aku beli baju raya tau!

ilya : x muat. adik aku kurus.

:))

rainz said...

camtu, cakap kat adik ko ain aku nak pinjam baju raye die..hehehe...

Ilya said...

ala nnt apok ajak kau pg beli baju raya mesti kau terpengaruh tu

Anonymous said...

well its nice to know that you have great hits here.

ijan said...

bj melayu raya aku kaler kelabu kebiru2an. ape ko x nk try bj kaler tu ke raya ni...

Anonymous said...

memang la xrase nak raye..puase kann baru 2 hari...ahaks -pasa sanda-

ain fadzal said...

apox : lain mcm jer ko ngayat skang ni.

ade ape2 berita baik ker? ;))

ilya : hahaha~ ajak rainbow gi carik baju raya lagi.

nanti la, cukup2 la dgn yang skang ni. ;))

sultan : ape kata ko belikan, bleh gak aku pakai. nak2 free org blanje kan?. ;))

pasa : cet, 3 ari la wei...

eleh, ko tu raya kat delhi sudah...

:P

rainz said...

ukeleh...nak kenekan aku gak tuh..ko pong de berite baik kan ain cutie kan?hhahaha...best neh kenekan ko..hahha..

Rockstar said...

cikgu stopa single beb wa cakap lu!

ain fadzal said...

ahahaha~

byk la ko! jgn nak lebih2 provok sudeh~

tu bukan aku yang cutie, tu WQT.

:))

ain fadzal said...

adobe : cikgu stopa, single, cakap?

die pun cute mcm ko gak la pais. :))

AmatMizi said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri..

ain fadzal said...

amat : nak kada raya gak!

x kire! x kire!