Wednesday, September 24, 2008

help me, please...


kebelakangan ni gua ada satu sifat.

malas nak fikir panjang.
macam sikit sifat mazmumah. kan. gua konpius tang sifat mahmudah ngan mazmumah ni. ntahlah, gua pun baru belajar tak berapa kerat kitab mutaalbadrin darjah 4 time sekolah ugama dulu-dulu. bahasa arab tinggi gua pun dapat 7 je pun.


*****

so, gua rasa. better mintak pandangan lu semua. kalau tak kisahlah. tak pun luangkan sedikit masa untuk gua.
persoalan dalam benak kepala gua sekarang ini,

1. gua tetap nak kekalkan rambut panjang. (kalau boleh). tapi rambut depan dah kokak gua kerjakan hari tu. dan di sebabkan raya, gua nak repair gak rambut gua untuk nampak raya. so, gaya apa terkini yang kena dengan bentuk muka gua yang kachak ni?

2. hari jumaat nanti, last day gua kerja. kena compulsory leave. so, gua akan rasa terbeban dengan perjalanan pulang gua ke kampung nanti. gua rasa, pukul 5 baru dapat keluar opis. agak-agak pukul berapa jem akan start kat mrr1 ke hiway? dan pukul berapa gua patut balik kampung nanti. gua malas nak tunggu sampai sabtu sebab pagi tadi gua dah nyanyi-nyanyi lagu raya dalam bilik air.


24 comments:

Ilya said...

pasal rambut kau tu kau biarkan panjang la ain.nmpk feminin sket.kalau rajin perm la rambut tu.

mrr2 jam start kul 5.pas kul 5 je jem la.tp aku rela stuck jem kat mr2 dr kat jalan tun razak.mr2 jem berjalan.kalau jalan tun razak sejam tak gerak2

ain fadzal said...

yoyok : aku nak fringekan belah depan,

perm kasar2 kat rambut belah belakang. nampak cool x?

=)).

aku ikut mrr1 sayang oiii...

:D

ijan said...

aku x reti sgt la pasal rambut2 pompuan ni. ape kate ko g saloon pastu tnye amoi tu style ape yg sesuai. hihi...

Anonymous said...

buat saja rambut macam zur eda @ zur arfa. hahahaha.

balik la pg sabtu. lebih selamat dan tidak terkejar-kejar.

ain fadzal said...

sultan ; nanti cina2 tu suruh aku kerat pendek jer.

:))

nak jadikan mcm ella, giler rimas beb!

jane : aku pikaq gak mcm tu. tp, ok ke?

sabtu tu pun ramai dah program balik kmpg. sabtu tu ingat nak bgn tido lmbt.

:)).

Anonymous said...

ain oh ain..

nak rambut pnjg tp xnak rambut pendek..konfius x ayat ni?

aku sajes kau ejas je rambut depan yg kokak tu then duit lebh tu ko wat beli baju raye tmbh 1 lg baju raye yg ke...ermm...ke 4?

Pasal jem..kalau dah jumaat ptg..rasenye confirm jem sampai ke malam...mgkn dipgi sabtu jam 0100 xjam kot...xpon 2jam sblm waktu bersaho...xpon xyah masuk keje jumaat tu..balik pg jumaat..
xpon blk je ptg tu...biar jem asal dpt blk..akhirnye smpi jgk umah dr jem enjin kete xdpt blk..huhuuh

-D-

13may said...

takyah la potong rambut weii...kang aku tak cam...

rainz said...

ko wat rambut cam kim kardashian la ain..


jam oh jamban...

ain fadzal said...

anon : den, baju yg ke 5?

;)). ala.. aku x bgn sahur la.. cemane?

pagi sabtu lak, aku nak tido smpi tghari.

ahahaha...

13 may : jauhnye ko dpt cam aku?

:))

apox : kim kardishian?

seharian aku tgk hair style ari ni.

xde yg kenan. :D

Unknown said...

mr1 ngan mr2 lain ke.konpius.

aku mmg kene beli gps pas keje nnt

Anonymous said...

pakai tudung je senang xyah nak buat2 rambut huhu mmm rambut xpanjang xpendek sweet kott...huhu -pasa sanda-

p/s-mrr1 katner doll?bukan mrr2 je ke yg ujud?

Anonymous said...

pakai tudung je senang xyah nak buat2 rambut huhu mmm rambut xpanjang xpendek sweet kott...huhu -pasa sanda-

p/s-mrr1 katner doll?bukan mrr2 je ke yg ujud?

ain fadzal said...

pasa : tu time pakai tudung le dol... aku tau,ko perli aku sweet. :P.

gi balik kl cepat2 la... ko dah sasau dok kat delhi tu. :))

mrr1 tu hiway jln istana la. kalau x, xkan la wujud mrrr2. kan?

hoh! kata lame jdk org kl... :))

Rockstar said...

aku teringin nak lalu mrr1

ain fadzal said...

pais : mrr1 tu adalah sambungan dr jalan mahameru, jln istana sambung ke jalan tun razak.

tp, aku x lalu jalan tun razak, pun...

:))

Al Hadi said...

1 - simpan je rambut. atau potong style Winona Ryder.

2 - Balik tengahari sabtu. confirm x jem. sapa yg gila nak drive tghari panas masa puasa? kecuali aku

Rockstar said...

nama pengejar masa, tp x kejar masa..

kelakarlah..

Anonymous said...

Whatever u are, for me u still a gorgeous gal.. hopefully just keep your long hair...so cute!
REEZ

ujie said...

klu nak pendek wat cam rambut erra fazira tu klu nak panjang biar rambut asal ko tu je hehe

sok aku dah balik kg dah yeaaa selamat hari raya eh kwn2..ain kem salam parent ko ek..

fauzi said...

wah...
mazmumah itu yg tak baik
mahmudah itu yg baik

rambut...buat la mcm mane pon...asalkan di "cover" bila berjumpa kaum sejenisku

balik la seawal yg mungkin ye

Anonymous said...

Apapun caramu, kau tetap indah di mataku, walaupun hakikatnya aku hanya mampu memandangmu dari jauh dan ku sedar aku hanya mampu menjejak mimpi untuk melihat keindahan itu dari dekat. REEZ

rainz said...

aisey..gler jiwangszz... hoho..
ayat atas tuh untuk fauzi bassar ke ain?hikhik...

Anonymous said...

Tiada ruang dan peluang untuk keindahan itu...mengapa keegoanmu menghakis harapan ini? REEZ

Soraya Zainal said...

euwwwwwwwwwwwwwwwww.........


jiwang karat!

ain, balik tgh mlm sabtu tu.. sampai2 melaka leh sahur terus. konfem x jam :)

jumaat tu ko balik keje ko g tdo dulu... hehehe