Monday, September 8, 2008

grrrrr~


sebelum acara berbuka puasa, gua seperti selaku ketua kutu-kutu rambu yang lain dok merayau dalam times square sampai terbabas dalam kedai ni.

walau macamana pun, lu semua patut bangga. kitaorang masih mampu buat gaya macam ni sebelum tiba waktu berbuka. hebat, kan?

i'm hungry!!!!!!!!!! tapi apox n pais boleh buat muke cute.


Pirates of Caribbean 4 : me, apox, dak abg


arfa @ apox @ rainz
ilya @ yoyok

gambar dua diatas ni, mana satu lagi nampak real?



one nation emcees, copyright dude!


p/s : nak yang lagi hebat dan thrill dari kitaorang, sila lawati link sebelah page gua, apox @ sweetnessofrainbow.


12 comments:

Anonymous said...

comel la korg! yoyok paling comel :)

rainz said...

tu ar..yoyok mmg cumei abes pakai spek tuh..hahah..lawak!!!

Rockstar said...

bila masa ain jadi ketua?

bukan ilya ke?

AmatMizi said...

aku tgk apah pki spek tu mcm 'Cekgu' dlm cite Kampung Boy..
ilya plak mcm cekgu dlm cite 'Adik Manja'..

ain fadzal said...

jane : aku cumei gak ke?

ek?

apox : tp, real la gambo korg bedua.

mcm kna jek kat muke masing2.

:))

adobe : sape punye blog, die jadik ketua. ok?

ilya, ketua kat chicken hartz.

:P

ain fadzal said...

amat : hahaha, cikgu dlm kampungboy tu debab< tapi muke je la lebih kurang2. nak2 kalo buat sanggul beso kat kepala tu. ;))

cikgu adikmanja tu yg mane plak?

;))

tapi, cumei kan dieorg?

rainz said...

hahaha...aku suke giler g kedai tuh..hahah...orang kat situ pong gelak tengok aksi kitorang..haha..

Ilya said...

hahaha lawak nih aku jd cikgu adik manja.alaaa apok yang cite ade noorkumalasari tu.yang ade baby tu.kan ade cikgu die yang pakai spec besar tuh..hahaha gelak guling2.

ain cm gangstar nye ketua

Anonymous said...

aku suke spec ko dlm gamba bwh skali. mcm will.i.am black eyed peas :p

ain fadzal said...

apox : aku masuk dulu kdai tu ngan dak abg sebab tak jumpe patung zirafah.

ahahah~

tp mmg klako la kan?

ilya : mcm cikgu?

cikgu cikgi.

;)) . aku tau, aku layak di gelar ketua gangster gak.
:))

jane : haah, aku terpengaruh dgn spek tu.

gile nmpk line jek bile pakai.

;))

CiPaN_D3_TaPir said...

nak pergi lagi!
nak pergi lagi!
haha....

۩۞۩ FaHReeN ۩۞۩ said...

cun2!! :D