Friday, September 26, 2008

esok hari raya! esok hari raya! versi senario


semalam gua cuma buke puasa dengan bubur nasi campo benda goreng-goreng sikit. sebab gua punya peti sejuk dah takde benda boleh masak. lagipun budget tinggal sorang-sorang je buke semalam. tapi nasib baik gua ada teman serumah yang balik tetibe.


perjalanan gua nanti petang dah lebih 2 marhalah. kira gua ni betul-betul musafir la.

dan kalau gua tak tahan lapor, gua boleh buke. kan?


p/s : rainbows, kalau jem sangat, kite buke sama-sama la yek kat hiway nanti.
p/s/s : pasa, bile nak flight nanti jangan jadik tak keruan pule lompat sana sini yer. ;)).
p/s/s/s : selamat hari raya eidulfitri, maaf zahir dan batin dari wargakerja
http://ainfadzal.blogspot.com kepada semua yang mengenali diri ini.



17 comments:

Anonymous said...

hohoho...selamat hari raya
hahaha...Lu naik unta ke naik kuda ke naik keldai blk sampai xtahan tu...malaysia mmg panas...50 darjah shelshius...keh keh keh

Opp..opp..maaf zahir batin..

-D-

Anonymous said...

selamat hari raya lahh ain wehh...menggu depan daa xsesabo. mmm aku melompat2?huh sungguh ego kamu ahakss-pasa sanda-

ain fadzal said...

anon D : gua naik semua transportation. itu keldai, itu kuda, itu lamma, gua pun naik juga.

tp, bior panas dr hujan. jem x hingat nanti, eksiden pun mesti byk.

:)).

pasa : jahat!

cuti dah la lame. kalah org delhi beraya seh...

tu ler, dah campo byk sgt, mcm tu ler.

tqvm, bro.

Anonymous said...

bila nak plan raya ramai2 nih???

ain fadzal said...

kalo ari ahad, jem x hingat la..

plan ari lain. wokeh?

Anonymous said...

aku free jek. cuti sampai 7hb.

ain fadzal said...

wokehhh...

nanti ape2 hal roger gue yer...

ijan said...

selamat hari raya...

ko tu raya elok2 skit. jgn melampau2 sgt. igt kat aku ni. haha...

ain fadzal said...

sultan,

selamat gak...

aku mane leh ingat kat ko. aku hanya hamba di negara sultan.

ingat-ingat nanti jadik gundik beb!

:))

ko pun, nak meriam ajak aku. kite fight sape nye lagi marabahaya.

;))

rainz said...

yeyeyeay!! sok raye..

Anonymous said...

Ain, semoga selamat pulang ke kampung, tiada apa yang dipohon agar Ain selamat tiba dan bergembira bersama orang tersayang, meskipun yang disayangi itu bukanlah diri ini-

REEZ

Rockstar said...

Selamat Hari Raya AIDILFITRI..

Maaf zahir Batin

opaq said...

salamat hari raya...

maaf dipohon atas segala salah silap taip yang mengguris perasaan...

heh!....

harap perjalanan selamat...

faridmw said...

salam ziarah... selamat hari raya aidilfitri... semoga bergembira selalu.. semoga terukir senyuman dihari lebaran nanti... ;)

13may said...

ain,
salam aidilfitri..
maaf zahir batin..

alif-mikail said...

waa.. menarik lee.. camno aok buat tulisan raya tu.. meh ajor koi!

Betty A. said...

K.Ain,

Selamat Hari Raya..

Maaf Zahir Batin...:)