Friday, November 7, 2008

warna-warni kehidupan


sudah 2 tahun saya mahu make over rumah sewa yang di diami sekarang. diam tak diam masa berlalu.

cat, perabot, barangan elektrik dan perkakasan yang lain. tapi budget terhad.

saya mahu selongkar ikea jumaat malam minggu depan. selongkar hardware. selongkar apa yang patut di tempat harga patut. masih kena tunggu claim dulu.

saya sudah ada idea, tapi belum dapat di realitikan. mahukan sesuatu yang berbeza tetapi menarik.
semangat, ceria, harmoni. cubaan yang patut berjaya. saya rasa.



p/s : mak dah belikan ikan sungai feveret di segamat tadi. lalalalala~
tidak boleh katakan tidak jika ia ikan tersebut.

9 comments:

ijan said...

ape lg... panggil la eric. dia bole tolong. ha ha...

hah... ada ikan best kat sgmt. apasal aku x tau ni. ini dah bikin malu aku ni...

ain fadzal said...

sultan : deco bersama eric eh? hahaha, segan la. umah masuk dalam tv nanti. :))

ikan best kat segamat x tau?

tu la... ko tau tido jek. ;))

fauzi said...

http://nurfauzibassar.blogspot.com

url baru...update ye

hias rumah, biar ringkas tapi sedap mata memandang.

alifmimyanun said...

memang seronok menghias rumah-sewe,
lagi seronok menghias rumah sendiri, yang dibeli dengan duit sendiri,
walau berhutang seribu tahun lagi.

Ilya said...

panggil eric bile kat umah sendirik la.hehe

mak kau beli ikan patin ke.yum2

Anonymous said...

pastikan bajet cukup ye. mintak la adik ipar ko sponsor sket. heh!

ain fadzal said...

poji : baiklah, akan ku edit sebentar lagi.

poji, aku rindukan bilik hijau yg dulu. :((

amin : hutang? apakah?

jgn lah, susah nanti. nak hias sebab nak sedap mata memandang. :D

ilya : huh! glemer nanti rumah i, ok...

:)).

mak gue belikan ikan baung ngan ikan tembakang. nyumnyum...

jane : tu lah, kna budget2 gak tu. :D

adik ipar? lagikan aku dimintaknye sponsor adalah. :))

rainz said...

ain: aku leh tolong decorate kan bilik ko jadik bimbo..haha.. mahu ka?
takpong aku hias jadik bilik pengantin..mahu ka?hhaha..kakakak...

Darab Dua said...

gua syak lu ada bakat nk take over slot eric bersama deco tuh
heh!