Monday, November 3, 2008

bukit merah lake town resort (suara ala-ala seprano)


rentetan daripada peristiwa ber'holiday' di bukit merah lake town resort minggu lepas bersempena Deepavali.


jumaat


pukul 6 sehingga dekat pukul 7 p.m : menapau apa yang patut dan bergaduh dengan seorang pemandu lori di sentul boulevard yang tidak mahu mengalihkan lorinya yang panjang sehinggakan adik gua terpaksa menelefon encit polis. cool, kan?


meng'candid flat number si penjenayah mungux


pukul 7 sehingga pukul 10.40 p.m : dari tol jalan duta merembat si mascara dengan penuh kemarahan menuju ke bukit merah dan akhirnya sampai dengan kelaparan yang amat.


pukul 2 lebih : tidur. takkan lagi mahu cerita mimpi ke?


sabtu

7.30 a.m : bangun dengan penatnya dengan pakaian semalam untuk makan. cuma basuh muka dan gosok gigi.


eh. ni adik gua yang nombor 4 dan 7.
pemandangan bukit merah, tak sehebat mana.


si wawa ini yang meng'candid gambar di bawah.
hebat, bukan?



muke sememeh gua adik beradik

pukul 10 a.m : mandi manda di water park yang tak best!
ok, gambo buruk. terpaksa di rahsiakan untuk tontotan umum.

yang lain, aktiviti bebas. gua buat apa-apa yang patut je pun. tak lebih dari itu.


ahad

pagi : tidur, bangun, makan. macam biasa.

balik ke bilik, gua duduk lepak-lepak tengok beruk-beruk dekat depan pintu hotel gua. at least, ada sumting yang menarik perhatian gua. kasik beruk-beruk tu makan kerepek.


makcik gua kata, beruk-beruk tu boleh jadi daya penarik tempat tu.

tengahari samapi esoknya : jalan-jalan ipoh melawat saudara mara. dan melepak di tanjung malim sehingga selasa pagi.

p/s : ada gambar gua dengan motor zaman dulu masih belum di upload lagi.
p/p/s : tak payah la pergi bukit merah lake town resort. indah khabar dari rupa je pun.

6 comments:

rainz said...

hahah... ain.. takde gambo muke ko ngah marah ke?

ain fadzal said...

apah : kalo compare muke aku dgn beruk tu. beruk tu lagi cun siot!

p/s : aku x bergmbr sgt pun. sebab x best!

Anonymous said...

mcm x best jek g situ.. tp nape org lain cite mcm best ek? ko g lake town resort ke?

Soraya Zainal said...

mmg pon, aku byk kali gak gi mase stadi kat perak dulu. tp setakat nk jenajaln tgk zoo mlm die kire ok gakla...

waterpark aku x penah masuk~

ijan said...

err... apasal yg gambo adik-beradik ko tu sume adik-beradik ko pandang aku, tp ko je x nk pandang kat aku...

ain fadzal said...

jane : aku gi sane la. apsal x percaya lak?

tp, serius la... memang tak best!
so, sape2 yg nak gi sana, sila matikan niat anda semua.

:D

soraya : mmg tak best kan? takat jalan nak penatkan badan, boleh la...

yg penting. mmg tak best la. indah khabar dr rupa jer.

sultan : adik2 aku terpegun tgk ko hensem sgt (kot!).

aku dah biase tgk muke ko, tu yg malas nak pandang tu. :))