Tuesday, November 4, 2008

raya dah lepas la bai...


kadang-kadang gua tak boleh pikir dengan rasional. maksudnya sekarang ni gua tengah sedih. tapi, takde la sangat. gua masih boleh handle diri lagi. cuma rasa je tak best.

&

kalau gua rasa tak best, gua mesti tengok gambo family gua. gambar raya tahun ni.
ada rasa best.




p/s : adik beradik gua memang ramai. ni baru satu emak satu abah. belum banyak ibu, banyak ayah lagi ni.

p/p/s : kalau nak menipu tu pun kadang-kadang kenalah hagak-hagak jugak. boring gak kalau asyik kena tipu manjang. rasa macam ada peluru hidup dalam kepala. tahu?

p/p/p/s : gua paling benci lelaki yang kuat menangis untuk perkara yang tidak perlu. contohnya, norman hakim. suxx!!!

p/p/p/p/s : untuk perempuan sahaja.

8 comments:

rainz said...

uit...pesal rambut ko camtu time bergambor?

ain fadzal said...

apah : rambut lepas mandi. cenggitulah. :))

ijan said...

aku? menangis? jgn harap la...

time solat taubat di sepertiga malam ada la...

ain fadzal said...

sultan : elelele...

ye ke?

bagus tuh... dasat la ko bangun mlm2. ko doa taubat ape weh?

Anonymous said...

well, since aku deal dgn polis pd setiap hari, aku tahu apa yg jadi sebenarnya pd mlm norman hakim dicekup. jgn percaya ckp dia. he suck!

ain fadzal said...

jane : die lelaki jenis mulut manis.

suck habis!!!

weh, kem salam kat pakcik polis yg bagi maruku free kat ko tu. teringin gak nak.

Anonymous said...

polis tu india. ko nak kem salam gak ke?

ain fadzal said...

kem je la jane. die pun manusia gak. janji die tak tipu, kan?