Monday, November 3, 2008

cerita 1 di bulan november


gua dah cuti 4 hari. campur 2 hari sabtu ahad, gua amik cuti sakit cuma 2 hari. kalau ikutkan hati gua masuk opis jugak, tapi di sebabkan musabab yang lain, gua cuma duduk di rumah qadakkan tidur mana yang patut dua hari yang dulu. macam rebah bangun hendakkan tidur. addicted.

dan kalau boleh minggu ini gua nak buat lagi. tapi tak boleh. kerja gua dah sampai penuh satu meja. kena juga ambil peduli, walaupun mula-mula ingat nak buat dunno. hendak senangkan kerja. tapi kerja kan mahu carik duit.

gua rasa, gua makin kelakar bila duduk kl ni. hati gua dah tak ada dekat sini. menerawang tempat lain. kalau boleh, tak mahu pikirkan hal kl. serabut.

kelmarin, bila gua masuk putrajaya. gua ada rasa sikit tenang. bukan sebab temankan mak abah pergi majlis kerja kawen sepupu emak yang dah berkawen 3 yang mahu kawenkan anak sulungnya. mungkin sebab sepanjang jalan nampak pokok. bangunan tak berapa banyak. kalau sesat pun boleh pusing u-turn lain carik jalan yang betul walaupun die bagi map macam tunggang langgang. tapi, nasib juga gua ada instinct pasal hal jalan-jalan ni. serupa gps. dan niat gua nak beli hp ada gps, kena pikir kendian.

10 comments:

rainz said...

beli la ain gps.. kang leh ar aku pinjam..kuikuikui...

ain fadzal said...

apah : ko kna beli encit wira dulu.

bru bleh pikir nak letak gps pinjam nanti kat mane?

;))

alif-mikail said...

Persona SE ada GPS.. perghhh

ijan said...

x yah la ko beli hp gps tu. aku ni bole jd ko punye gps. kompom ko akan jd makin sesat punye. haha...

Rockstar said...

gps tu apa?

serupa gprs?

ain fadzal said...

alif : ni yg dlm hp. bleh apply mcm2 nanti.

rock x?

sultan : :))

aku dah tau. sbb tu aku kalo bleh nak elak tanye ko. nnati ko makin menyesatkan?

anyway sultan, ko nak gps aku lagu dok mane? pakai telepati ke?

adobe : gps itu adalah singkatan bagi gi pi sesat.

(MENCI!)

Anonymous said...

baik beli sonar with gps

Anonymous said...

lorrr...demam rupenyerr..siannn hang pk byk sgt sis...take care yek ;) -pasa sanda-

Anonymous said...

lorrr...demam rupenyerr..siannn hang pk byk sgt sis...take care yek ;) -pasa sanda-

ain fadzal said...

anon : sonar with gps.

baiklah, nanti di google kan tgk apakah bendanya itu.

pasa : aku x sihat la. penyakit lama dtg balik. :D

baiklah bro...