Friday, November 14, 2008

bimbo itu seronok juga!

*****
updated : rasanya dah perlu ditetak rambut ni, nampak berselirat semacam.
*****

Pagi tadi, sambil menikmati buah salak dari Sabah.

Perbualan seorang lelaki dan seorang aku. Melalui telefon.

Lelaki : Mahu duit?
Aku : Mahu! Itu duit!
Lelaki : Esok kita berjumpa.
Aku : Baik!
Lelaki : Jangan lupa bawa barang yang diperlukan sekali.
Aku : Kena melawa ke?
Lelaki : (Ketawa!!!)

Kamu semua, ini bukanlah hanya semata-mata provokasi. Tapi yang benar, saya menang ini.


-----

Bergembira bersama rakan-rakan semalam, di tambah lagi dengan kedatangan seorang wanita sempurna yang sudah penuh warna warni kehidupannya. Puan Nurezza Syafiq a.ka. Jaja.


Hanya gambar-gambar di bawah ini yang dapat menggambarkan betapa seronoknya juga aku kadang-kadang bila menjadi seorang bimbo without brain (aku jer...)


(soraya si penjenayah foto & aku)



(gambar curi pertama : melahap si j. cos donut)



(gambar curi kedua : muka comot paling horror)



(arfa & jaja)



(pais dan samel yang dah berkurun tak jumpa)



(korang dah boleh hafal dah muka-muka ni, kan?


17 comments:

ijan said...

aku x dpt hafal la. ulang blk...

haha...

ain fadzal said...

mula-mula,

dari kiri : soraya , ain (tu aku la!), arfa ngan jaja.

weh sultan, kalo ko nak ngorat jaja tu, lupakan je la. :D

Rockstar said...

wah.. rajin me linkin park kan blog seh skang ni..

camne wat? ajarla..

ain fadzal said...

adobe : sreeeettt~

mlm td, ingatkan sesat2 nak balik tau adobe! nasib baik jumpe jln yg benar.

aku try buat bende tu byk kali, akhirnya.....

alif-mikail said...

saya sangat into kepada j.cos... ehehhee


menang apa? duit riban2 ke?

ain fadzal said...

alif : ye ke?

try plak the loaf punya tart. mmg masyuk beb!

minumlah power root. :))

ijan said...

siot... mane ada aku nk ngorat2 ni. aku kagum kat jam tgn yg terover expose tu je la. hihi...

ain fadzal said...

sultan : ye la, aku baru nak sakat ko!

:)). cancel la!

Pekji said...

takde gambar yg close up adalah langkah bijak bagi mengelakkan jerawat dan jeragat terjojol dalam blog ini

harap pemikiran seorang ibu tak akan corrupt after melepak with all the bimboss...hehe

if you should die before me, ask if you could bring a FRIEND...
STONE TEMPLE PILOTS

rainz said...

tuhla..suke gambo sebab taknampak jerawat saye..haha...

ain fadzal said...

pekji : ahahaha~ bese le pompuan.

ibu tu pun rock jugak!

ji, ape maksud peribahasa ko ni? aku x pahe!

ain fadzal said...

arfa : aku pun suka!!!!!!!!!!!

Soraya Zainal said...

aku sangat tembam...

arghhhhhhhhhhhhh


benci tgk muke sendiri :(

ain fadzal said...

soraya : plan kite mesti di teruskan.

aku pun dah double chin tu. ;))

Rockstar said...

aku sangat kurus...

arghhhhhhhhhhhhh


benci tgk muke sendiri :(

Betty A. said...

tu kak jaja ker? muka senior sy x berubah pon dr zaman skolah hehehe :)

Anonymous said...

Wow , Nice photos~~