Thursday, December 6, 2007

wayang kita?

time lapang aku suke tgk wayang gak la. tapi dah tahap suria baja hitam aku g tgk wayang. gase kerap sgt la plak.

tv kat umah sewa aku rosak, nak tgk tv dlm bilik member segan gak, sbb bese seblom tido, mmg aku layan kan tv dulu. dan dah byk minggu aku mmg tido cepat, sebab takde santapan mata. nak bawak dr melaka tv aku tu lom terbawak2 lagi. byk je halangan nye.

bulan 12 ni, ade criter baru, the heartbreak kid - tgk cam sedap, trailers die cukup sifat la. buat org cam aku nak gi tengok. aku gase, citer2 cam tu aku jek bleh layan kot. lelaki nak yg perfect je, tp kdg2 dieorg pikir bagus sgt ke kaum dieorg ni?


the heartbreak kid


last 2 week aku pi tengok hitman - citer tu pade aku bleh layan la. streotaip jgk citer tu. cam citer2 bese. yang membezakan citer tu, watak hero dlm filem tu ade barcode kat kepala die. senang nak masuk shopping complex, scan jek. tak yah bawak sen. tp, yg buat aku gase nak gelak citer ni, sbb kisahkan pompuan ngan hero ni. watak hero ni alim la. kesian kat pompuan tu, penat goda si hero tu, tp yg specialnye dieorg watak hero ni mmg layak jadik protector. walaupun tak bersama, tp die jage pompuan ni kat mane2. so sweet.

hitman

enchanted

sabtu petang tgk hitman, ahad petang plak layan kan enchanted. sebab akak yang same2 blajo ngan aku nak sgt tengok citer ni. die kate lpas kawen, tak dpt tengok. kesian plak gasenye bile dengo tu. tak pnah aku buat tgk wayang 2 hari straight. citer ni best gak. bese le bile dongeng jadik betul. kre cam real gak la citer ni. tp, kesian si prince ni. die mmg nak sgt kawen ngan minah ni, tp si sheperd(watak hero) tu dah main peranan kat minah tu.. mungkin bukan jodoh prince tu kot. last2, si prince tu kawen gan ngan tunang si hero tu. sbb pasal kasut.

best kan?


4 comments:

Anonymous said...

baru nak ajak ko tgk wyg.. pasni b4 tdo tgk la tv kat dlm blk aku.. :p

Fikri Misti said...

Umah aku ada TV lebih. Nak?
~
Heartbreak Kid: Aku ingatkan Shawn Michael yg berlakon. Tapi aku idamkan cerita ini. Sure Jiwang slurp-slurp kan?
~
Hitman: Adaptasi dari game. Sure cerita melalut kalau tak main gamenya. Nak main? Tanya Fonte.
~
Enchanted: Another magical story from Disney. Aku harapkan kelainan dari movie sebelum ini. Menarik? Sbb ada abg peguam yang jadi Mr. McSteamy dalam Grey's Anatomy.
~
Layan la "I Am Legend" lakonan Will Smith 13 Dec nnt. Nantikan di pawagam berdekatan anda!!!

Anonymous said...

McDreamy lah! Jgn lucahkan namanya!

ain fadzal said...

McSteamy yg lg sorang tu..

Dr.Mark maa..