Friday, December 28, 2007

peralihan tahun baru - ye ke?

minggu ke-52, bermaksud menunggu hari akhir tahun bagi 2007.

*****

minggu yang sarat dengan tuntutan2 kerja, family matters, my best frenz sudah tunang dan yang akan nikah sekjap lagi dan betapa carelessnye aku kini.

*****

semuenya berlaku pade petang semalam, hati terasa berat dan semacam.

wajar kah nak menulis dalam blog ku ini??!!

*****


tak payah la.. biar aku simpan seorang ape yang aku rasekan kini.


*****

bagi rakan2 taulan yang lain, aku nak mengucapkan selamat menyambut tahun baru. semoga impian, harapan dan azam kalian menjadi kenyataan..

7 comments:

rainz said...

hr ni 28hb..lg 3 hr thn 2007 menutup tirai..
brape hari ni pon aku di duga tuhan jugak ain...smpai aku g keje ngan bengkak mata..haha..
agaknye sbagai penutup utk ke tahn bru..penting utk tahu cara atasinya dan usah terbawa dgn emosi..huhu..easy to say..
but then..all the best ain!!
i'm alwiz concern bout u,fren!!
hehehe...

ain fadzal said...

kalau la air mata tu boleh jadik penawar, aku rela arfa..

ni tak.. susah sgt air mata aku nak bergenang. aku tak bleh nak express kan ape yg aku gase skang ni.

bercampo2.. :(

zaini said...

tuk pengetahuan...Allah jdkan air mata sebg nutrisi tuk mata

bykkan bersabar & panjatkan doa pada yg Maha Esa

selamat tahun baru 2008...best of luck

rainz said...

nk cmner
aku ni gembeng..kememeh..
sket2 nangis..huhuh...

Anonymous said...

wei, aku dpt gak nangis..

yay!! sbb tgk hindustan sabtu aritu..

ngan criter tentang bulan..

syok siot nangis.. ;p

rainz said...

hahha..
bongok la ko...hahha..tgk citer industan pon nangis..tgk citer korea la bru nangis

ain fadzal said...

hahahah.. criter korea jalan criter lebih kurang.. boring gak.. dah bleh bace..

hindustan ni byk msg die.. muahahhaha...