Wednesday, December 5, 2007

final exam

esok

pukul 8.15 pagi ade paper kejuruteraan bekalan air dan air sisa.

buku2, nota2 masih belum di sentuh, kalkulator, pen, liquid paper masih belum di kemas. tapi baju2 dah di kemas dan di sumbat di dalam beg.

yang pasti malam ni aku gerak ke port dickson selepas balik kije. dengan harapan dan doa dari seluruh keluarga dan rakan, semoga aku dpt menghadapi exam sok dengan tenang dan penuh ilmu di dada dan kepala.

dan next week

pada hari yang sama juga ade paper kejuruteraan tapak..

7 comments:

Anonymous said...

caiyok2 .. hehe

Anonymous said...

good luck.. score A tau utk paper esok.. nti bole keje dgn IndahWater :)

Ilya said...

chaiyok2..ain mesti boleh...goreng je.

Anonymous said...

tgk wayang jom esok..

ain fadzal said...

no name : tq2

jane : indahwater - huhuhu..

system kumbahan la. kureng skit..

ilya : kalo bleh aku nak rebus jek minum..

hhuhuhuh..

anonymous : aku dah de nmpk dah dah tgk wayang ape?

wayang time peksa nanti.. hehhehe

Fikri Misti said...

Tgk kau mcm ni, aku dah nampak dah result exam ko.... hahahaha..

ain fadzal said...

tu la.. cam D atas skit.. huhuhu..