Wednesday, December 19, 2007

how come la..

malam tadi, setelah mengemaskan setengah dari barang2 aku, nota2, barang2 yang tak di pakai lagi masuk ke dalam kereta. penuh gak la kreta kecik ku itu.

*****

dengan hanya bertudung krim dan mengenakan t-shirt hitam dan sluar jeans pagi ni. aku takde semangat nak masuk opis.

cuak - mungkin!

tayar kreta pun dah kuor benang, aduhai.. pagi2 dah buat hal plak. aku gagahkan jugak pegi ke opis. bior la patang ni cuaca cerah. dah hujan kang, aku nyanyi je la lagu HUJAN dalam kreta sesorang.

*****

pade kengkawan yang balik petang/malam ni tibe2 nampak aku tahan kreta tepi highway tu, berhenti la yea.. tolong aku..

aku nak balik raya!!

2 comments:

Anonymous said...

jgn lupa baca doa dulu sblm mulakan perjalanan.. pastu bw biskut ke roti ker.. kalo kete rosak, bole mkn kt tepi jln..

ain fadzal said...

wargh..

buat lawak time hati aku nak balik ni ha plak..

aku dpt release pkul 4 ni.. yay!!

aku dpt balik panggang2 la..