Tuesday, December 18, 2007

tekan pedal sampai abis!

drifting - setakat ni, jenis sukan ni aku hanya dapat menonton secara live. belum pun dapat menceburi sukan ni.

salah satu sebabnya, financial!
maintenance, kereta, aksesori. - aje gile..

aku start minat sukan drift - start dr filem initial D, bawak pulak ke siri, bercampo plak ngan mamat2 petronas refinery - time aku kije ngan kontraktor. kalo lepak ngan dieorg pun, mesti gi lepak tengok drift punya. lepas tu, ade sorang minah ni memang dasat, aku respek abis kat die. die main kat litar - pakai PUTRA! yang bagi moral support pun, ayah die. kalo la abah aku sehebat ayah nye. kan best? ni baru tekan, dah diam..

sejak tu, tak kira ade event pasal benda2 cam gini, aku dok menyibukkan diri bersama2 geng2 yang lain. dieorg pun memang akan cari aku pun walaupun dikalangan dieorg aku sorang jek bunga! aku bese jadik lalang, bunga gak kan?

kalo ngan member2 kampung pun, aku yang heret dieorg skali. well, aku la yang mengajar dieorg. sampaikan nak g bengkel ke, tukar enjin ke ape ke, ngan aku2 gak kna heret lpas tu. lpas mengajar, aku plak dah kena di ajar. how come la.. takpe la, basic! - sampaikan brader2 bengkel tu, rindu kalo geng2 aku tak bwk aku. hah! nak bela kreta pun dpt diskaun! best kan?

*****

x sabar nye nak tggu hujung bulan ni..

No comments: