Wednesday, June 25, 2008

wow ! teruja



saya memang teruja!


saya sudah ada Titus warna putih. (nama masih belum diberi).

jika mahu dibandingkan dengan cincin belah rotan, saya lebih rela untuk memakai jam. lagipun, harga emas sekarang tidak berbaloi untuk di beli. kalau saya hendak emas, ia adalah sebentuk cincin emas bertakhtakan berlian yang banyak karat. lagi besar dari cincin perkahwinan adik saya.

harhar~


tapi satu tahu, itu cuma mimpi.
mimpi yang tidak akan menjadi realiti.




tetapi,
sekonyong-konyongnya,


saya sudah ada Titus yang saya perlu tunggu untuk di pakai selepas majlis perkahwinan itu nanti.




haih...

lambatnya masa berlalu...


pesanan penaja : sesiapa yang mahu bermalam di kampung saya di alor gajah pada 15hb ogos malam, sila tinggalkan nama untuk tempahan villa dangan kadar segera.

:)


8 comments:

rainz said...

ain..15 aug?oit..14 aug tu bezday saye..heheh..

ain fadzal said...

saya tau...

saya dah tgk slip anda.

hehehe...

rainz said...

slip? slip gapo?

ain fadzal said...

yg penting bukan slip gaji la...

;p

Anonymous said...

mana gambarnya, neng? aku mau lihat jam kamu!

ain fadzal said...

tak leh tunjuk!

ahahaha...

x surprise!

Anonymous said...

haah...tunjuk ler gambar jam titus anda yg cantik tu!!!!

ader villa ker kat alor gajah??
ha3



syida

ain fadzal said...

xmo.. xmo gak!

utas villa lar..