Thursday, June 26, 2008

sebenarnya, saya memang bukan lelaki...



& saya menyatakan mempunyai satu permasalahan.

(owhh.. bukan satu sahaja, banyak sebenarnya).

tapi di sini, hendak di'noted'kan yang saya mempunyai konon-kononnya ada satu masalah.

-----


tajuk : cepat lapar
____________________

simptom : kelaparan


nyatakan permasalahan :

kebelakangan ini, saya mempunyai satu tabiat.
berkondisi kelaparan. lapar~
bila saya kesejukan, memang lagi lapar.
bila hujan turun, saya lapar juga.
bila saya pulang dari kerja, lagi-lagi lapar.
hendak puasa? pukul 9.30 sudah menggodak air nescafe. setengah jam sahaja berpuasa. sudah tidak tahan dugaan. kedengaran bunyian berdenting-denting apabila sudu dan gelas berlaga-laga. bagaikan ada satu aura. suatu kuasa yang lagi hebat dari naruto, si jelmaan musang berlawan dengan si
orichimaru.

bila saya berkata, saya kekenyangan, biasanya, saya tetap habiskan makanan tersebut.
(untuk pengetahuan, doa dibaca sebelum ataupun semasa menhadap hidangan).


objektif : (dalam pembikinan)

kaedah : (dalam perancangan)

keputusan : (masih belum tahu)

kesimpulan : (keputusan belum ada, mana boleh sukahati hendak disimpulkan)

rujukan : (kamu semua)



15 comments:

rainz said...

makan? hoh..ko makan racun...pastu gerenti ko tak lapar da...hohoh

ain fadzal said...

itu bunuh diri namanya.


gila!

dosa yg ada ni pun dah cukup banyak...

tambah dosa bunuh diri.

dah tempah set kat neraka lom?

Anonymous said...

bacalah bismillahh

rainz said...

cadangan ditutup!!!

ain fadzal said...

bacalah...

dari dalam hati tau...

ujie said...

aku juga cepat lapar sbb metabolisme aku tinggi..doktor pakar jb kata..perut aku macam processor core 2 duo tu sangat laju memproses makanan...kalau seorang yang normal memerlukan 6 jam utk makanan lalu kat esofagus menuju ke usus,aku hanya perlu masa setengah jam n maybe gak kurang dari tu..sbb tula kwn2 diploma aku dulu jadikan aku as a tester..suh aku mkn dulu..bila aku sakit perut pastu dorg pun x kan makan haha

rainz said...

pergh...giler ah..jeles aku ngan ujie...msti tak cpat naik..bdn aku cpat naik...

ain fadzal said...

ujie : tu lah... bdn kurus, mkn terlebih...

haih... jeles tul...

apox : mantul xpe beb...

;)

ngeh~

Betty A. said...

k.ujie dr dlu mmg kurus jer....maintain...hehhe mkn roti jer time tgh hari k.ain. mkn ngn tuna...tak pon amik nasik 1/2 jer..heheh

ain fadzal said...

tu diet rendah lemak ke?

haih...

teringin nak mkn roti canai pulak...

ijan said...

bila saya kesejukan, memang lagi lapar.
bila hujan turun, saya lapar juga.
bila saya pulang dari kerja, lagi-lagi lapar...

jgn jd cam ni dah la...

bila saya lapar, saya mkn org... :D

ain fadzal said...

lolz...

giler seh!

kalo mcm tu, baik mkn org yg dinamakan sultan.

ahahaha~

Anonymous said...

menci...



-faiz ateman..

ain fadzal said...

thanks faiz~ :)

ingat dah x sudi nak baca blog aku...

uhuh~

Anonymous said...

kalau lapor...mkn ajer....tp berpade2....tgk aper yg dimakan tu..berkhasiat ke x?....yg penting exercise.kan,kan,kan.......(aku sendiri x ikut sume tuh,.....hu,hu,hu)



-syida-