Thursday, June 12, 2008

ubat kuat !!!???



kamu tahu pasal metamorfosis kehidupan?

jaringan kehidupan.

d
ari awal sesuatu itu tercipta, dinamakan budak, kemudian muda belia, sehingga dia mencapai suatu masa optima, di namakan dewasa.

& apabila sehingga ia akan menurun jatuh ke takat yang di kehendaki oleh YANG MAHA ESA, maksudnya mati. jika dalam bahasa sainsnya, jika TUHAN tidak menarik roh seseorang tersebut, maka, dia bermaksud TUA.




aku baru lepas makan kandi tersebut. itupun selepas membaca akhbar. seDOS.

kamu fikir apa akan terjadi selepas ini?



haih...


p/s : aku dah edited... ;)

18 comments:

Anonymous said...

Your blog is very creative, when people read this it widens our imaginations.

ain fadzal said...

tq

;)

Anonymous said...

Pembetulan tatabahasa adalah dlm huruf besar:

"dari awal sesuatu itu tercipta, dinamakan budak, kemudian muda belia, sehingga DIA mencapai suatu masa optima, DInamakan dewasa.

& apabila sehingga DIA akan menurun jatuh ke takat yang DIkehendaki oleh YANG Maha Esa, maksudnya mati. jika dalam bahasa sainsnya, jika Tuhan tidak menarik roh seseorang tersebut, maka, ia bermaksud TUA."

nota:

1) kalau perbuatan, perkataan "di" kena rapat dgn perkataan seterusnya. cth: dimakan.

2) kalau merujuk kpd Tuhan, kena la tulis huruf besar. cth: Maha Esa.

3) mana boleh tulis SI maha esa! YANG Maha Esa. si itu mcm kata panggilan utk makhluk2 Allah, bukan? cth: si polan, si kelembai. oppss! :p

4) bukan ia, tapi dia. manusia=dia. binatang=ia.

sekian.

ain fadzal said...

pembetulan :-

bagi kata am, ia itu subjektif.

menyamakan benda hidup. secara general.

opss.. si kelembai. takpe, itu nick aku dulu.

tak caya, tanya bdk2 lain...



* noted.

yg lain.

aku dah adjust.

;)

Anonymous said...

"kalau merujuk kpd Tuhan, kena la tulis huruf besar. cth: Maha Esa."

maksud aku huruf depan je. kalau nak wat semua huruf besar, sukati ko la labu :p

ain fadzal said...

ye la labi...


saya yang menurut perintah.

Anonymous said...

KaMu jGn MeNgaPe2 Kan AKu Ini MaLaM Ya...

ain fadzal said...

TIDAK la wahai si pemunya suara yang merdu.

sekalipun, tidak pernah aku menyentuh mu...

kalau ada, aku bagi greenlight suruh sepak aku jam2 tu jugak!

ahahaha..

:))

Anonymous said...

iYa..aKaN aKu BerSeDia..
aNyTimE..UntUk SeBaRaNg kEBAraNgKaLiaN..
MuAhAhHAHa.. ;p

Soraya Zainal said...

aiyokkk....

bahaya sungguh!

Ain makan "MEN"TALK?

Selama ni aku ingat amalan aku minum Kacip Fatimah dah cukup hebat, rupenye Ain lebey advance....

AmatMizi said...

Mana dpt candy tu..mcm sedap je..

Fikri Misti said...

Elok la tu. Lepas makan mentalk kendian perangai tak senonoh suka maki hamun.

Dah elok sangat dah tu.

Dah cukup syarat dah tu.

Dah capai tahap dewa dah tu.

Tukar je la jantina tu, malu kat orang ramai....hish...Selisih amit amit...

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
ain fadzal said...

sue : kalau nak stay up aku minum jek pearl kacip fatimah kopi punya!

terang bijik mata..

amat : opismate aku kasik.

aku try lah. untuk tenaga jek beb!

wiwin: lantak ko lah nak ckp ape.

terima je lah hakikat!

nak tukar jantina?

herm... ko lah tukor dulu, aku takde sen...


lolz...

Anonymous said...

bila aku komen... ko delete..

pastu bising psl aku x komen..



sudahla...

ain fadzal said...

ko skandal!


aku x paham, ok?

rainz said...

ain dan wiwin..huhuhuh..bahaya neh asek bergado jek..hahaha

ain fadzal said...

ala, gaduh jek. bukannye ape...

lagipun, malas nak emo!

aku kan kayu cap ayam.

xde perasaan. kan?