Friday, May 30, 2008

Name Tag


Tagged again.



The Rules :
1. Each blogger must post these rules first.

2. Each blogger starts with eight random facts/habits about themselves.
3. Bloggers that are tagged need to write on their own blog about their eight things and post these rules. At the end of your blog, you need to choose eight people to get tagged and list their names.
4. Don't forget to leave them a comment telling them they've been tagged, and to read your blog.



Fact #1: Degil, Keras Kepala, Kasar, & Suka Mencarut.

Fact #2: Rasa suxx kalau sorokkan apa-apa hal dari parent s
aya. & parent saya tahu semua kegiatan haram, halal, makruh, sunat, saya. Sayakan anak manja.

Fact #3: Hendak mendirikan rumahtangga apabila mencecah umur 27 atau 28 tahun. Sesiapa yang berminat, sila harap bersabar.


Fact #4: Kegembiraan adalah kekuatan saya.

Fact #5: Belum pernah pergi ke spa atau buat facial. Kamu mahu belanja?

Fact #6: Gosok gigi hanya pada pagi hari. Once a day sahaja.

Fact #7: Tidak suka berahsia.


Fact #8: Memikirkan jalan penyelesaian masalah terus sampai Z.


Choose the next 8?

1. Jembalang
2. Hantu raya
3. Pontianak
4. Sundel Bolong
5. Toyol
6. Pochong
7. Jin
8. Kamu

Komen : Kamu semua yang terlibat ditagged, jangan lupa buat tag saya ni. Heh!!


13 comments:

Anonymous said...

scary la gamba tu!

rainz said...

hoi!! gosok gigi sekali jek!! hahahaha

ain fadzal said...

jane : mulut beso...

muahahaha...

apox : sebab tu kunin kot gigi aku...

ngehngehngeh...

Anonymous said...

f2 or f3 dl ramai kna g hosp tuk check gigi...ain arr ketuanye..

ain fadzal said...

kehkehkeh...

biasa la aku,

ketua/ pengerusi kelab x bersijil...


ngehngehngeh...


tanda gigi sihat, petuanya ketuk gigi tiap2 malam seblom tido...

:P

Fikri Misti said...

Cukup la kaki je busuk.
Ni tak, mulut pun busuk.

Gosok gigi la wei!

ujie said...

Ain x suke berahsia eh??but sometimes u're quite secretive hehe

ain fadzal said...

wiwin : janji gigi aku kuat...

kehkehkeh...


ujie : org tanye, aku jwb.

bile org tak tanye, aku x bgtau ape2 la...

aku de perasaan malu jugak...

ngehngehngeh...

;)

Anonymous said...

eh ain ayt tak suka berahsia tu aku rs perlu tukar kepada tidak pernah berahsia :)

rainz said...

hahahaha...haha..

ain fadzal said...

anonymous : whatever la...

mcm cikgu bm lak... nek mengayat...
nanti aku masuk skolah balik..

haih..

adeh...


apox : ngehngehngeh...

Soraya Zainal said...

gigi sehat? gigi aku pon.. xde tampalan langsung ok?

tp, aku gosok gigi sekurang2nye 2 kali sehari :P

ain fadzal said...

wargh...


luar biasa...


saya ada 3 atau 4 tampalan tau...

ngehngehngeh...