Tuesday, May 6, 2008

live life naturally !

aku kering idea..

berserabut? oh.. lebih kurang la. tolong la aku bina semula cerita meraban ni.. (bagi pelajar-pelajar semua tak sesuai buat rujukan, ok?)



kamu-kamu semua dah tahu banyak pasal aku.. aku malas nak cerita pasal aku lagi (tipu btol!!). ahahaha (ala-ala gelak anak setan). lagipun, rangkaian cerita-cerita aku biasa jer. tambah-tambah makin paranoid. what the F***?

selasa ini, aku mulakan pagi dengan carutan.. eh.. eh.. satu hari suntuk aku mencarut sudah. yang terlepas jangan cakap la. dalam hati sama banyak dengan yang terlepas. hello! kan aku dah cakap, aku bukan angel!

internet aku mcm shial!!! satu hari takde connection. aku salah setting semalam. salah aku gak, nak tunjuk terror konon!

last-last, panggil org luar tolong setting balik.





dah la.. aku nak main game! xde mood nak berblogging.. kang korang terasa aku mencarut lak..


p/s : lepas ni aku budget ada la DAKUWAKA a.k.a dewa jerung. boleh cuci-cuci mata gak.