Thursday, May 15, 2008

drama makcik tamil



aku tahu ilya dalam mood drama percintaan atau lebih kepada perkahwinan. faiz pula drama game (nampak keras bro). & , si arfa aku tahu kita mengalami perasaan yang sama. suraya, percayalah dengan hukum karma. si afzan, hidupnya lebih teratur, tiada apa yang mampu mengganggu gugat jiwanya ketika ini. fikri kacak bak kekacang, belum apa-apa kau dah mengalah awal, mana cakap besar kau bro). aku tunggu saat kau tiba. kau pegang kata-kataku. dan tak lupa sahabatku ujie, belajar teliti seperti zila ye. kita serupa. lalalala....



*****



berikutan dengan apa yang terjadi kebelakangan ini, aku tersangat kusut. aku mahu buka simpulnya cepat-cepat. aku mahu tenang. setenang yang mungkin. sejernih air di ulu yam. ok, di sini, bukannya tempat aku nak meluahkan perasaan. biar aku simpan sahaja niat itu. aku lagi suka jika kamu-kamu semua melihat aku dalam blog ini tanpa jiwa. tanpa perasaan. aku kan kuat. bila lemah, akan matilah jiwa blog ni.



*****


aku mahu berangan sebentar ya...

+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+

berangan mahu semuanya kembali normal seperti biasa.


'' Selamat Hari Belia SeMalaysia '' untuk pembaca sekalian.

18 comments:

Anonymous said...

"si afzan, hidupnya lebih teratur, tiada apa yang mampu mengganggu gugat jiwanya ketika ini."

wah! jgn la kata begitu. kau menakutkan aku.

ain fadzal said...

aku ikhlas la...

kau tenang, kau sihat dan gebu..

apa rahsia kau?

;)

Soraya Zainal said...

karma?

mungkin juga.. cume skrg ni karma kat aku dulu je~ hehe

Anonymous said...

gebu? cis!

rahsianya:

1) always think positive. kite kena fikir apa2 pun terjadi pd kite, semua ada hikmah yg Tuhan nak bg kpd kite

2) maintain good and effective communication with your loved ones (your parents, siblings and your boyfriend). slalu bg galakan & kata2 semangat utk adik2 kite (kite kan anak sulung)

3) slalu bersyukur walaupun utk benda2 kecil yg kita dpt. slalu ckp "alhamdulillah" dlm hati

cewah! aku mcm pakr motivasi lah pulak

rainz said...

hahah...pakar motivasi n pakar review muvie..haha..
btol tuh afzan aka jane..aku percaye pada kehendak NYA..though its hurt, but it build inside of me..aku rse bersyukur sebab tuhan masih ingat aku sebagai hambanya sebab tu aku di uji...ALHAMDULILLAH..

ain fadzal said...

soraya : karma.

teringat cerita my name is earl.

heheheh..


jane : thanks nasihat ko.

ko boleh ganti dr. masyitah tau lpas ni.

aku pulak jadik pakar motivasi siti norba'yah. cakaran harimau.. ;p


apox : banyak bersabor ye apox.

ujie said...

aku rase aku dh cukup teliti skang so klu ko suh aku jadi lagi teliti kang ade aku jadi cam chibi maruko chan or sin chan tu hehe...neway.. sapela aku.....

ain fadzal said...

kau fauziah ye ujie..

huhuh...


chibi maruko tu complicated..

Ilya said...

aku tahu ilya dalam mood drama percintaan atau lebih kepada perkahwinan

~whatever la ain~

ain fadzal said...

kuci.. kuci..

marah yer yoyok..


aku seronok tengok mood ko..


tau...

;)

Anonymous said...

Cik ain sori ye nak tumpang lalu n nyampuk...
aku suke laa bace cerite korg...dedulu mase aku kat this age pon ade geng2 cam korg gaks (tp bkn pelangi la..twister kott haha) laki pompuan mmg ngam...evry week adee je mende nak buat..tp after few yrs memasing tibe2 pepandai bwk diri still contact tp jarang laa n cam janji plak memasing carik rezeki jauh2 dr M'sia n lain2 benua lak tu...hmm ni lah name nye life kott..-zoulk-

ain fadzal said...

takpe la zoulk,

sila komen. komen2 dari luar mmg di alu2kan. kalau tak knape aku berblogging kan?

hopefully, lpas ni kiteorg tetap ngam.

tapi, serius.. perempuan bile lpas kawen abis dah persahabatan dieorg. aku takmo mcm tu. huhuh.. sedih la..

sedap la nama twister tu.. nampak happening..

wink!!

rainz said...

haha...twister..haha..
ok la tuh..rainbow diharpkan agar berkekalan persahabatan walaupun masing2 da mendirikan rumahtangga..hopefully...

ain fadzal said...

eii...

seram dowh...

huhuh...


dah..dah..

nextttttttttt topic...

Ilya said...

may be anak2 rainbow akan bersatu menjadi twister

tandanya friendship rainbow sampai akhir hayat sehingga tertubuh generasi baru rainbow bernama twister......hahaaha

Anonymous said...

twister xx + xy ok?

rainz said...

kalo xjd twister, jd twisties pon ok

ain fadzal said...

aku nak perasa cheese..

yaey!!!