Wednesday, January 14, 2009

majlis sambut-sambut


ini kisah malam tadi.

kisah malam ulang tahun kelahiran. (sambil bernyanyi-nyanyi dan bertepuk-tepuk tangan menyanyikan lagu Selamat Ulang Tahun, Sayang dari penyanyi asal imran ajmain.)





dan,
ini budak yang sambut besday ke-22, Lin.



juga ini,
kami, satu isi rumah.




p/s : bila kita dah tak tahu jalan, baik bertanya pada yang tahu walaupun mereka bukan anak jati negara ini.


moral of the story,
kalau dah bawa map tapi masih sesat lagi, memang jadi huru-haralah hidup ni. walaupun kau dah pergi banyak kali.


7 comments:

Ilya said...

tu masalah aku sepanjang zaman..haha.sentiasa sesat manjang

ain fadzal said...

yoyok : ko lagi teruk. x nmpk susur galur langsung.

:))

Ilya said...

hahaha aku perlukan gps bergerak

rainz said...

WAH...tulun ar..jangan la nyanyi lagu selamat hari bezday sayang tuh..heheheh..lagu tuh cam tak brape umph jek..ko nyanyi lagu merry chrismas ke ape ke..hehhe;

Pekji said...

eh... awat besday girl tu ada lesung pipit??

ain fadzal said...

ilya : ko kan dah ade gps bergerak skang. wah... berdua je ek sekarang?

:P

arfa : lagu tu mcm x tau nak ucapkan ape patutnye, kan?

ok... ok.. aku nyanyi jingle bell, jingle bell, jingle all the way.

ape mcm?

pekji : yg aku tau, kau pun ade lesung pipit gak. tapi tak pnah jumpe celah mane.

anak adik ko pun ade lesung pipit kan?

wah... seronok betul.

13may said...

sesat???

aku no komen laa...hehhe