Friday, January 23, 2009

cuti panjang raya cina


''anda boleh bertolak dari kl ke alor gajah selepas pukul 8 malam hari ini.''
lebih kurang begitulah bunyi pesanan daripada radio hotfm pagi-pagi ini. kepala otak saya sudah mula mengakses untuk pulang ke kampung dengan segera walaupun selasa petang hari tu saya sudah pulang ke simpang empat kerana mengambil sijil-sijil untuk sesi temuduga di seremban kelmarin.

+
+
+

kepada puan afzan (merupakan penolong pendakwaraya di batu pahat),
saya mahu meminta maaf kerana jika ada terlepas kata untuk bahan-bahan gurauan. saya tidak juga menyangka ayat yang sedemikian itu rupa-rupanya diambil peduli dengan begitu serius. afzan, saya mahu
puan meninggalkan attitude di mahkamah jika sedang berbual dengan rakan-rakan. kita bukannya rakan sekerja. cuma mungkin saya boleh menjadi pesalah jenayah di batu pahat itu nanti. lagipun, asal usul datuk sebelah abah saya merupakan orang kg. peserai. dan rajin juga kebelakangan ini saya pulang sekejap-sekejap di sana untuk melawat nenek saudara saya.


dan kepada rakan-rakan lain,
saya akan bercuti selama 11 hari bermula esok sehingga 1 februari 2009. dan blog ini mungkin tidak akan di update dalam tempoh sebutan. dan sesungguhnya saya pasti rindukan anda semua.


dan saya benar-benar merindui burger prosperity di mc' donalds.



sekian.



ain fadzal
(minah yang akan bercuti lama memandangkan bos sangat percaya pada feng shui.)


p/s : cuti panjang ni, saya nak berkebun belakang rumah. mana tau boleh kutip hasil nanti. :D

26 comments:

alif-mikail said...

prosperity® .. oh...

damn israel!

ain fadzal said...

alif mikal : :((

ijan said...

ain... jangan pergi...!!! <-drama melayu

ain fadzal said...

sultan : nak pergi mana?

(drama tamil)

halimunanisasi said...

slamat bercutih..akupun akan balik ke kelantan pada petang esok..so far aku dah sedia untuk drive lebih kurang 8-10 jam dari jB ke kelantan..memandangkan perut isteri aku semakin membesar..takpelah..bialarlah aku sorang yang drive..kepada kengkawan yang akan drive untuk ke kampung..hati2 di jalan raya..gong xi fa chai...

halimunanisasi said...

ralat:bukan petang sabtu..5 pagi sabtu (esok)..sori

ain fadzal said...

halimunan : selamat pade ko gak. patut la wife ko comey, rupenye org kelante ek?

tu ar, mmg tak patut ko bg die drive. dah la bawak anak ko tu.

hikhikhik....

Pekji said...

tudung tu, selak sikit lagi... hehe

ain fadzal said...

pekji : ish.. ish...

nanti aku nak pakai serkop kepala jek.

;))

halimunanisasi said...

aku rase ko kene pakai tudung ikin lah..nanti aku belikan..aku rase sesuai dgn ko..yelah..takkan aku nak suruh dier drive..

ain fadzal said...

halimunan : ha.. aku suke org nak sponsor2 ni. takyah la aku nak mintak2.

tp, aku x suke ikin la. cemane?

ko belikan kat kelantan ek?

belikan kaler merah. pink2 lembut. coklat kunin. 3 cukup lah.

eheh, baik pun ko terhadap isteri. mmg boleh jadik suami contoh ni.

halimunanisasi said...

KO TAK SUKE KAT IKIN KE..HERM...MCM LAH IKIN SUKE KAT KO..WAKAKAKA...GUA NAK G SEMAYANG JUMAT..TATATAT

ain fadzal said...

halimunan : janji ko bagi jek tudung tu. kata nak sponsor. kalau sponsor hati mau ikhlas maaa~

Ilya said...

ain dh beli tudung ekin tu kat pasar mlm.27 hengget dpt 2 lagi.die je x mo pakai

ain fadzal said...

ilya : ko nih...

sejak bile suke men'horton' ni. ni aku malas nak turunkan ilmu ni.

matang, aku nak gak tudung sponsor tu. bleh pakai ngan beg pink tu.

Anonymous said...

hrmm.. hidup aku ni asek pk psl keje je skrg.. tu yg jd cmni kot.. huhu..

ain fadzal said...

janez,

saya faham masalah yg melanda puan sekarang.

diharapkan agar puan sentiasa sabar untuk menempuh hari-hari akan datang.

tapi, esok kita berjumpa ya.

(yaey!!!)

13may said...

Jaga diri Ain!

(makan limau)

halimunanisasi said...

ko nak warne ape..sejak biler ko suke kaler pink nih..

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

bimbo..memang la suke kaler pink..

hhehehee..

bipeds earthdweller said...

mau berkebun? wah luas tanah belakang rumah tu. boleh tanam durian 2 3 pokok, pastu tunggula lagi 10 tahun insya Allah berbuah.

ain walau memakai tudung masih seksi lagi. aww.(=U _ U= )

Ilya said...

Ain balik la KL.aku rindu kat kau

halimunanisasi said...

mcm ne aku nak kasik ko tudung nih

13may said...

ainnn!!!!!!!

ain fadzal said...

SAYA DAH PULANG!!!!