Tuesday, July 15, 2008

strawberi cecah coklat cair



malam ni, i nak lepak dengan kawan-kawan pelangi i.

hendak makan strawberi cecah coklat cair macam siti nurhaliza selalu bikin.

''ilya, jangan lupa bawa strawberi u dari cameron ye...''
mungkin di port baru biasa kami lepak dekat kedai makan di pantai dalam selain CKT kerinchi.

sudah 2 kali, 'brother' yang sama mesti duduk sebelah meja kami.

satu kebetulan (kot!).

& 'brother' tersebut sungguh tidak 'gentle' sebab dia ingat ada shared dengan tauke kedai makan.
lagi satu.
dia ni hendak dikatakan sengal memang patut, sebab menyamakan motor dia dengan lori. entah-entah, isi minyak diesel dalam tangki motor.


haih...

6 comments:

Anonymous said...

aku rasa abg tu kesepian. mungkin juga dia tgh cari idea nak tulis novel/skrip filem. haha. tp menyampah betul. hopefully dia x de kat situ kalau kite g sana lg.

rainz said...

menyampah aku ngan abang tersebut.. abang? euww....hohoh..naseb bek aku jeling die arituh..hoh.. puas ati aku..nyampah abes aku ngan die..jane, die tuh the next JLU la..

Anonymous said...

hohoho.. kemungkinan besar. dia itu cemerkap orgnya! sangat rude.

ain fadzal said...

tp, i tak pnah jumpe org mcm brother tu.

poyo yg amat.
tau la x byk mmeber2.

rasa nak bagi buku lima jer~

ijan said...

aku rase ada possibility brader tu nk usha ko sbb ko cun sgt. hihihi...

ain fadzal said...

pergh~

perli x hingat!

brother tu pegah la. x campo org!