Wednesday, July 2, 2008

insan yang sedikit kudus



kebelakangan ini,

aku rase,
blog ni macam ada satu macam.
suka menghasilkan 'entry' ber'falsampah'.
secara terbuka.

sebab aku bukan kata ini bukan blog berfalsafah
kerana,
falsafah tidak menuntut emosi kerajaan hati. tidak mengikut emosi.
tiada akal untuk mengimbangi kedua-dua sifat tersebut.
sekejap rasa hitam, sekejap rasa pink, sekejap rasa kelabu pekat, sekejap rase putih. rasa hijau kadang-kadang.




haih...


semacam rasa,

hendak tukar blog ini pergi ke 'link' friendster
serupa macam sahabat aku buat.


*****

(surat kepada seorang yang dinamakan sahabat)


sahabat,

tukar la link tu.
buat blog balik.
post entry.

rindu kat entry-entry ko.

nanti aku komen, tapi tak 100% la aku janji tau.


yang benar,
ain



*****

kepada :

ahli pelangi,


malam ni, jom buat parti buih @ parti baju tidur @ makan pop corn banyak-banyak @ lepak-lepak di CKT kerinchi.

kebosanan ni~







5 comments:

rainz said...

hoh..jiwang..hahha...

ain fadzal said...

BUKAN jiwang lah~


huhuh...

Anonymous said...

lps baca post kau aku slalu pening. mmg falsampah betul! heh..

rainz said...

jom jom jom

ain fadzal said...

jane : ahahaha~
tu lah...

dgn aku-aku pun pening...

arfa : yeeha...

on tau!