Friday, July 11, 2008

hal kejadian malam tadi


i nge'date' dengan my very BBF malam tadi. lagipun, i ada minta pertolongan dia.

i rasa, i perlukan masa untuk selesaikan semua perkara.
termasuklah perkara pertunangan bbf dengan 'cewek'nya itu nanti.

i tahu, u semua nak kata i ni,

SO SWEET
~
kan?

i bincang dan terfikir satu projek,
i nak buat part time bila malam menjelang.
i nak buat projek kecil-kecilan.

projek 'open space'.
i suka yang 'open-open'. sesuai dengan kehendak i. i suka campur orang,
tapi i x suka orang bila mahu campur tangan urusan hal bukan rasmi i.

lepas ni, kalau u semua jumpa i di tengah-tengah kesibukan kota, say HI! dekat i yer~

manalah tahu,
kalau masa itu i tengah baik hati. boleh dapat free gift juga, kan?



p/s : kesiannya nora danish.

11 comments:

Anonymous said...

BFF stands for bestfriend forever, BBF stands for?

ain fadzal said...

bff mgkin tak leh pakai. mane tau, gf die nanti cemburu buta.


better aku letak, bbf - best boy friend. current~

rainz said...

ain keji....

ain, u balik kg ke tis week?

(leh terime tak aku ber i and u ngan ko?)

ain fadzal said...

arfa,
ko terasa ke?

;p

balik - seperti biase!

tp, i balik esok pagi kot~
i mcm stay smpi mlm kot kat opis ari ni~

ade hal lom settle lagi.

ijan said...

pas ni aku pkai bj cantik2, muka bg bedak byk2...

musti ko suke bile aku hi! ko nnt...

keh keh keh...

ain fadzal said...

ko selekeh camne pun, ko tetap partner blog aku gak tau sultan!

anyway, ko bukan nyah, ek?

ahahah~

Unknown said...

aku tak berapa nk paham post yang ni.

semalam aku mimpi kite semua pg reunion.ain bawak van besar bawak kite semua.yeay

ain fadzal said...

huh!

aku xsuke ckp direct dah~
takut nanti, ramai yg kecit ati~

huh! aku gak yg kna jadik driver.

weh, ko mimpi aku gi cameron sok ke?

lalalala~

ijan said...

isk... aku laki tulen le...

aku pnh dpt gelaran most eligible bacelor utk 3 straight years tau...

keh keh keh...

ain fadzal said...

dah.. dah..

nak terkluor isi perut aku dri malam tadi dah ni...

adeh~

Soraya Zainal said...

kenape blog ain bile cakap i-u.. mcm blog mak nyah?


awwwwwwwwwwwwwwww