Friday, July 31, 2009

menang lagi?



ini bukan cakap bohong!



ini kali ke-2 gua menang cabutan bertuah untu
k power root. kalau tak caya, klik kat gambar kasi besar.




hari isnin ini gua terpaksa cuti, al maklumlah baru mula nak jadi artis. perlu mula belajar shooting-shooting lagi. nak senyum pun takut terketar-ketar. kau orang doa-doa gua jadi glemer sudahlah. boleh juga gua buat kenduri kuih lepas ni.



p/s : ada kiriman salam untuk duta-duta power root silalah berhubungi untuk berurusan dengan gua.


8 comments:

opaq said...

ceh~~~...

nak ikutt..


sayo pong nok mene jugokkk...

ain fadzal said...

mung beli la power root.

faizbizandry said...

aku minum nescafe tin nestle banyak pon tk pernah menang power root nye contest pom =(
dunia tk adil!!!!

ain fadzal said...

ala, yg penting jgn berniat weh~
kutuk je.

ain fadzal said...
This comment has been removed by the author.
faizbizandry said...

dah masuk mesti la niat menang...ko puase,mesti niat pose kan?? =p

chuaw@i said...

berapa riban ain?

kalua sejuta sekarang gak abang cakap

ain, will u marry me?

Ain said...

Wah3x..

Lps ni, muka glamer la msk tv ek..