Wednesday, July 8, 2009

lucky laki - aku bukanlah superman


saya cakap pada emak, saya mahu pergi backpack. jalan-jalan hanya dengan beg galas sahaja. mungkin secara solo. kalau berteman pun mungkin seorang. kawan saya, mary. mak saya setuju. tapi dengan syarat, kalau boleh pergi jengah rumah saudara mara saya.

saya cakap, saya mahu pergi backpack. semenanjung dulu. bajet terhad. dan mahu menghayati keadaan persekitaran sekeliling saya, menaiki kenderaan awam. kalau ada sesiapa yang mengenali saya, jangan jemput saya datang ke rumah.

saya luahkan suara hati saya lagi. saya kata saya mahu potong rambut pendek. lagipun, saya dah rasa bosan dengan potongan rambut sekarang.


senget/serong. tapi mak saya suka. makcik-makcik belah abah saya pun suka. mereka kata saya nampak muda. kalau diatur-atur kedudukan kami adik beradik. saya jatuh nombor 3. alamak! saya sangat muda. baru mahu masuk 22 tahun. terasa manisnya 21 tahun tersebut. muda remaja.


saya sudah minat dengan satu potongan rambut. baru malam tadi menontonnya. di shear genius 2.



+
+
+

sekarang, mak saya tak cukup cool.





untuk kawan-kawan,


ini video anak ahmad dhani (faiz yang kata).


7 comments:

rainz said...

cantekk weh rambut tuh... sila la bereksperimentasi ain!!

ain fadzal said...

yaey!!!!

siapa sokong lagi?

Anonymous said...

aku juga suka rambut kau yg sekarang. tp x salah bereksperimen. silakan bergunting.

ijan said...

sini2 biar aku potong. aku boleh tahan terer potong rambut...

ko punya pasal... free...

AmatMizi said...

Pakai tudung jer Ain...

ain fadzal said...

jane : itu la, sbb lain. aku buat teknik penyamaran.

sultan : jauh seh nak gi tmpt ko sbb nak gunting free. silap2 ko botakkan aku.

amat : pakai mmg pakai mat. time x pakai tu penting.

faizbizandry said...

aku sokong rambut pendek tuk sume wanita...kasi kaye salooonnn!!hidup rambut pendek!!