Wednesday, March 19, 2008

unveil the truth

kronologi bagi sebuah kisah seram










beberapa keping gambar di atas menunjukkan kronologi untuk malam seram dekat umah aku. sila peratikan betul2 dan zoom in untuk mendapatkan kesahihan gambar tersebut.

ade orang kate itu mgkin santau angin, dan ade org kate tu mungkin jembalang tanah. yang seriusnye, aku sendiri tak pnah tgk rupe kedua2 makhluk tuhan tersebut.

dengan cara bacaan yasin 3 malam berturut2 untuk pendinding dan pagar umah untuk family kami untuk di lakhnat oleh org2 yang dengkikan kami. :(

11 comments:

rainz said...

erk ain...aku da ni jakun sket..tatau sgt mende2 cmni..
ape bnede tu?
nk tgk ape ain?
isk..pening..

ain fadzal said...

tgk la bende bulan yg mcm bentuk bulan tu..

ade mcm rupe skit. ade mata, idung ngan mulut..

huhuh..

Soraya Zainal said...

er... bende tu terbang2 ke cemane?

rainz said...

Giler!!!
ngeri la..mende tuh?
isk..nauzubillah...

ain fadzal said...

tu la aku ckp..

seram kan?

Anonymous said...

aritu pais ckp umah ko kena serang. yg ni ke?

ain fadzal said...

haah..

gambo2 tu, secara tak sengaja bdk2 ni snap tau..

dah siang baru perasan gambo2 tu..

Fikri Misti said...

Ni yang kat pondok kecil depan umah kau tu ke?

ain fadzal said...

iye...

tu kan tmpt bergebang family kiteorg..

Ilya said...

aku rasa jembalang la

kalau santau angin tak de sebarang bentuk

melainkan org yang nk dengki tu anta jin dia skali nk mengacau

baru lah jembalang tu timbul

bengang tul aku org yang duk anta2 santau ni

anta balik baru tahu..hishhh

Anonymous said...

tu namanya orbs lah cik ain.. x bnyk lagi orbs tu.. kalo banyak baru lah bleh merupa bentuk lebih beso such as jembalang ke apa..