Thursday, March 13, 2008

kojat naik kl la..



lepas selesai layan episod coffee prince yg aku akan missed mlm nanti, jadik x jadik plan lepak2, aku gerak gak jumpe jane kat lrt bandaraya. maksudnye jadik gak la.. eheh..

*****

smpi stesen universiti, dengan harapan, bdk2 yg janji2 manis ni dah tunggu kat situ. tp, janji orang melayu, kelibat bayang pun nampak2 lagi, apatah apox yg rumahnye hanye 100m di hadapan. aku ngan jane dah la naik lrt, pkul 11 dah tutup pulak.. nasib baik ade idea tibe2 terpacul dlm kpale otak. sure pais jadik mangsa kami berdua. ahax..

menunggu ketibaan kojat ngan pais bagaikan menanti buah yang blom2 nak jatuh.. janji pkul 8, dkat 9.30 baru sampai. menci.. nampaknye, plan aku ngan jane perlu di teruskan. sesampainye, mamat2 tu, trus calloo pegi ss2, port baik punye.

sekadar gosip. siapakah mereka?

dengan muke ala2 lapar, jane pesan spaggeti meatball dan jus lily, apox pesan nasi goreng chicken chop, kojat pesan roti canai ala hawaiian beserta jus mango, pais dengan menu biasenye nasi goreng seafood dan air milo ais dan aku takat order kuey teow tomyam ngan jus dragon fruit.
nasik goreng chicken chop

gambar minggu lepas, tengok la menunye

mlm tadi, aku terlupa nak amik gambo menu2 korg sebab terperanjat ngan spaggeti meatball si jane gabak2 daging die ngan roti canai yg mcm kacukan pizza dan murtabak. pergh.. layan....

so, sape2 nak gi pj then try menu2 kat ss2, confirm layan.. tak caya, tanye bdk2 ni..

lpas acara buruk lantak, kami pi la balik dan di atas dasar kesian pais, die hantar gak kiteorg balik cheras ngan sentul. kojat of course la hntr apox balik kerinchi. dan mamat2 tu menghantar diri masing2 ke shah alam.

dah kenyang, selesaikan yang2 wajib2, zasss tido..

35 comments:

Anonymous said...

mana gamba kojat?

ain fadzal said...

lupe beb nak amik, cara tgk spaggeti ko punye psl la..

Anonymous said...

aku ader snap gamba kojat guna camera ko. ko x save eh?

rainz said...

hahah...gler ah..ain jakun tgk meatball..
meatball tu beso penumbuk aku tuh...

ain fadzal said...

jane, aku x save..

heheh..

ain fadzal said...

nasib baik meatball tu tak beso penumbuk aku..

kalo tak, muntah belalah nak makan..

wakakkaka...

Ilya said...

tak ajak aku pun.aku tak de kelas hari rabu...uwaaaaa

Anonymous said...

sekadar gosip. siapakah mereka?

siapa mereka??

ain fadzal said...

wei.. mane aku tau ko ade kelas ke tak?

erm, lain kali online buzz aku dol..

mane la tau bz ke tak? eheh..

plan ni bukan plan aku, empunya diri apox ye..

;p

rainz said...
This comment has been removed by the author.
rainz said...

siapakah mereka?
hahah..kami...
k.a.m.i..
frens till last...

i luv my frens...mwwwaaaaaahhhh...

Soraya Zainal said...

mlm smlm aku deting kat ss2 gak

pesal x nampak korg?

ain fadzal said...

sekadar gosip..

kan?



tp, tak tau la...

kalo nak jadik betul2..

dieorg 2 org i rebutan malaya gak..

ahax..

Anonymous said...

x kan jadi betul sbb yg sorg tu dh x available

Anonymous said...

oh plz!!

ain fadzal said...
This comment has been removed by the author.
ain fadzal said...

sue : dah dating mane nak prasan kami.. hahah!! ko dok area mane?


jane : dreamz lover ek?

;p


anonymous : herm..

Soraya Zainal said...

dok dalam... hehe dekat2 dgn kaunter. korg dok mane?

ain fadzal said...

erm.. kiteorg tmpt open space la..

baru show..

ain fadzal said...

HINT : SEKADAR GOSIP

= DUA2 SANGAT PERLUKAN PERHATIAN

rainz said...

neway, who is this anonymous who curious a lotz?
hehhe...my curiosity to know..
hrm..rugi sue duk dlm...
kitorg duk lua nampak ramai jerung+anime cumei..hahaha

Anonymous said...

oh plz!!

Anonymous said...

juga ada chinese guys yg ingin membantuku selepas dibuli oleh ain.. haha..

p/s: rambut anime guy tu sgt unik lah

ain fadzal said...

dah aku mmg jahat, suke buli ko.. nak buat camane? ahax..

cina tu saje nak tunjuk gentle kat ko.. ape lg, takmo plak amik peluang.. eheh..

anime yg tu sgt unik, aku suke rambut die, sgt unik..

wei, dengo lagu, makhluk tuhan paling sexy.. ;D

rainz said...

mahluk tuhan plg sexy?lagu band ape?
i luv listening to nidji...
song title "biarlah..."
nice tune..
neway, ain..i think dat anime with unique hairstyle is cute..bcause i can't see his eye...haahhaha...

Anonymous said...

nafer aku dh tau...
gossip tuk perhatian rmi...
tingkatkan prestasi..kurangkan kontrovesi..hakhak

Anonymous said...

aku ngok,

aku lihat,

aku perhati,

pais dgn jane can get along 2gether well...dua2 dah keje...pe tgu lg...jadik la wei...nT bley reunion lg sekali...mesti happenin punya majlis kawen korg



aku dgr2 pais kata," DIE SUKA JANE "...hangat nih

Anonymous said...

kat mana ada JANE,kat c2 ada PAIS

kat mana ada PAIS,kt c2 ada JANE

LOLZ

Anonymous said...

fitnah itu lebih teruk dr membunuh. bertaubatlah, anonymous!

rainz said...

hahah..anonymous kaki gosip eh..
jgn salah faham..
mane jane ade, pais ade, arfa ade, ain ade, sue ader...
jgn salah faham hub frenship kitorg..
jgn disbbkn ur statement nnti wat kite smue rse xselesa ngan each other...



neway, anonymous...u r most welcome to our gathering...we luv more frens, more people joining us..
really..cause we apreciate frens...
we protect and care each other..

ain fadzal said...

arfa : lagu indonesia, ganaz skit lagu tu..

aku suke rambut tu sbb mcm rambut aku bile bangun tido.. harhar~

anonymous 1 : eheh.. provok jek.. ko jeles ke? hehehe..

anonymous 2 : chop! sorry, pais ngan jane x pnah dating 2 org ye.. kalo ade pais, ade la semue nye kitoerg ni.. we are rainbows ok? need each other babe kat kota metropolitan ni..

anonymous 3 : BETUL!!!!!!!!!

arfa : aku suke statement tu.. wink!!

Anonymous said...

aku suka kawan² aku...dan aku ada ramai pompuan simpanan..

tp jgn wat fitnah aku suka jane sorang...ko apsal? jane tu awek ko ke? err sorry..

kat mana ada JANE,kat c2 ada PAIS

kat mana ada PAIS,kt c2 ada JANE

LOLZ


patutnya kena tambah,

kat mana ada JANE,kat c2 ada PAIS
kat mana ada PAIS,kt c2 ada ARFA
kat mana ada ARFA,kat c2 ada AIN
kat mana ada AIN,kt c2 ada ILYA
kat mana ada ILYA,kat c2 ada SU
kat mana ada SU,kt c2 ada SYIHAN
kat mana ada SYIHAN,kat c2 ada MLM

LOLZ

aku mls nak komen panjang.. ko boleh fikir sendiri.. tp jeles tu sebenarnya tanda sayang....

ain fadzal said...

hati pais dah di curi org lain ok..

(die mention sendiri)

rock la pais!! yay!!!

Soraya Zainal said...

*simbah air dekat blog ain, panas sangat*

ain fadzal said...

huhuh..

aku sejuk mcm nak beku dah ni...

mcm..