Tuesday, March 11, 2008

tiada pilihan ke - 3


Two names you go by,
1. Ain
2. Ayien

Two songs you love listening at the moment,
1. Sebelum Cahaya - Letto
2. Sampai Syurga - Faizal Tahir @ superman m'sia

Two things you are wearing right now,
1. Baju kurung kaler purple
2. Tudung kaler light purple

Two things that happened this week,
1. KTM - saluran 5 - sjkc kepong 1




2. Bengang ngan mamat psiko... WTF

Two things you did last night,
1. Tido pukul 10
2. Dapat sms lambat, maxis bengong!!

Two things you wish more people know about you,
1. Aku x suke kena provok, sbb aku x provok org..
2. Aku bukan minah psiko..

Two things you want in a relationship,
1. Orang yang memahami personality dan persekitaran aku
2. Kejujuran

Two of your favourite things to do,
1. Tido
2. Membzkan diri

Two things you want badly at the moment,
1. My mom.. along tengah penin la mak
2. My hubby..

Two pets you had/have,
1. Katak2 luor umah
2. Tikus2 bawah flat..

Two things you ate today,
1. Biskut
2. Makan angin. egegege..

Two people you last talked to,
1. Staf
2. Client

Two things you'll be doing tomorrow,
1. Kije.. lalala...kerja lah..
2. Tido..

Two places you want to go,
1. Pulau Redang - syoknye..


2. Kepulauan Sibu


Two things you want to do before you die,
1. Bahagiakan family
2. Ada orang kesayangan kat sebelah seblom tutup mata.. :(

4 comments:

Anonymous said...

hubby? kawen x jemput pun.. menci!

ain fadzal said...

belum dowh... ;p

Anonymous said...

mana post psl PKR?

ain fadzal said...

kan aku dan mention aku = dasar berkecuali..

ok?