Wednesday, April 1, 2009

projek malam kelmarin di ibu kota pada 2009


first of all, thanks to everyone.
( awal-awal dah cakap omputih ni. ;)) )



saya sangat-sangat gembira. sangat-sangat. sampai tak terkata apa. sampai saya terharu. sampai saya huru-hara. ada yang masih mengingati hari ulang tahun saya. ada yang membuat ucapan yang buat saya menitiskan air mata. ada yang buat saya ketawa melampir.


*****

majlis sambutan hari jadi.

1. member-member saya yang berdua, syukri dan epit datang menziarahi saya di bawah bangunan pejabat, tetapi saya tidak dapat menunaikan permintaan mereka untuk membawa saya makan. keadaan sibuk mengatasi segalanya. tetapi permintaan mereka telah di tunaikan pada malam semalam. thanks guys!

2. teman-teman serumah, lala, mai dan lin juga membelanja saya makan di sekitar kedai makan di rumah saya. dan anda patut tahu kenapa saya sayang mereka lebih lagi.


( sampai terlupa ambil gambar muka mereka di sebbakan keadaan yang kelam kabut.)

3. baru mahu menjamu selera, ilya pula sudah datang awal sejam untuk menjemput saya untuk ke times square. kelam kabut juga makan lauk-lauk sedap. dan adha telah sampai sejam setengah awal daripada kami. mahu realisasikan impian mereka bermain bowling. hadiah permainan dari ilya. syarat-syarat itu hari langsung lupa.






winner : adha
runner up : ilya
loser : saya

4. hadiah kek dari adha. tosai dan cheese nan.







p/s : mak saya pesan, jangan gembira sangat. saya cakap ya! tapi, siapa boleh tahan nak gembira sakan, kan?

8 comments:

Ilya said...

aku pun hepi sakan ari tu :D

Korean said...

nampak sedap je lauk pauk tu.... Makan kat mana?.... Nanti bole blanja aku makan kat sana lak.....

ain fadzal said...

ilya : pegilah ke pasraya sakan. semuanya ada.

:)). siap buat iklan ni.

korean : haah, mmg sedap. port aku tu kalau malas nak masak. kat area umah je tu.

jom! jom! jom heboh! heboh!

Im Single said...

uish..agak tembolok jugak la korg. haha...

ain fadzal said...

im single : wahahaha~
tgk bdn la gue la. :D

faizbizandry said...

pergh...mantap seh lauk pauk yg disajikan..lapor plak nengok..lapor~~~haih~

Ain said...

Wah...sedapnya tgk lauk2 tu...Happy Belated Birthday ye..semoga semua impian menjadi kenyataan..

Thanks bg support kt blog akak..semua yg nama ain kena kuat..chaiyokk..

ain fadzal said...

lebih kurg gitu la kak ain.

:D