Monday, March 23, 2009

rumah jalan terbakar


kadang-kadang,
apabila kita berkawan akan wujud rasa rendah diri dalam diri sendiri.

saya memang begitu. kalau mahu berlagak pun hanya dengan teman-teman rapat saya. mereka juga sudah tahu baik buruk perangai saya walaupun kebanyakkan adalah sangat buruk. saya juga tidak pandai berbasi-basa untuk memujuk rayu jika terdapat perselisihan di antara kami. pada saya, hanya baik untuk diamkan diri. maka, tidak akan keluar perkataan yang boleh menyakitkan hati yang lain lagi.

ia, lagu mimpi lagi nyanyian couple berjaya buat hari saya semakin baik.



dan sabtu lalu,
saya keluar lagi dengan rakan-rakan PhD wannabe... dan tak lama lagi, mungkin mereka akan terbang ke London untuk melanjutkan pelajaran.



kami makan bersama. kami bercerita bersama. kami ketawa bersama.



dengan stail koboi.








teka-tekuk : cuba fikirkan, apa yang sedang saya lakukan dalam gambar di atas?

36 comments:

Ilya Yasnorina Ilyas said...

Berlawan dgn kalori ngan pantang diet...best2

ain fadzal said...

ilya : berlawan pedang ke?

Ilya Yasnorina Ilyas said...

berlawan ngan keinginan makan ngan pantang2 diet

yeayyy keinginan tu menang

mari makan2

Anonymous said...

Ilya siap ikat perut gara2 nak makan kat warong koboi malam tu......

ain fadzal said...

ilya : antaa keinginan dgn nafsu pada ain, nafsu menang esar dgn majoriti mudah.

makng! makang!

korean : tu la, dietitian ilya la ni dok bagi terapi suruh ikat perut ni.

:))

bila lagi warong baru?

Ilya Yasnorina Ilyas said...

ikut style korean yg tak mkn sblm makan kat warung swensen..hehehe

Anonymous said...

Korean suker makan benda yang hidup2 jer.... benda yang kena sembilih ni kurang berminat....

Ilya Yasnorina Ilyas said...

dietitian kite bgtau daging putih elok tuk kesihatan...hahaha

ain fadzal said...

ilya : :))

bagus bdk ni. dgr nasihat.

korean : wah! nak tuna hidup! aku beli kat pasor jepun nanti.

ilya : ye la.. ye la..

tapi aku suke daging merah.

rainz said...

ukeleh..giler sedap western tuh.. katne tuh? best siot tuh...

Ilya Yasnorina Ilyas said...

aku pun suke daging merah..yum yum.

korean suke ikan solomon tak?

ijan said...

ko tgh bercerita pasal artis yg ko nampak bercium kat tempat awam. amacam... betol tak aku teka...

Ilya Yasnorina Ilyas said...

salah....(bg pihak ain)

ain fadzal said...

afa : setakat ni, warong western tu mmg sedap. rib eye steak die marvelous. walah!!!

ilya : merah, merah. merah lagi hati saya.

korean suke ikan solomon ke?

sultan : ko nmpk omputih blakang aku tu tak?

hah, die tak cium pun. aku rase die artis yg dah pencen.:))

tp, masa kat jln BB, byk org cium mulut saje2 dpan aku.

wow!!! betul.

ain fadzal said...

eh, sultan : tu bukan jwpannye.

aku tgh buat benda lain tu. sila teka lagi. soklan masih dibuka.

ilya : hah, defender. betul tu. salah jwpannye.

Ilya Yasnorina Ilyas said...

ade clue x ain?

ain fadzal said...

ilya : xde. ni bukan rancangan blues clues.

:)). x ada pembayang?

ujie said...

mau join jugak makan2 itu huhu

ijan said...

ah... ko cite pasal accident la tu. rempuh depan ngan depan. tak syak lg...

Ilya Yasnorina Ilyas said...

adoiii sultan ni buat lawak la...

salah lagi..(bg pihak ain)

ain fadzal said...

ujie : jom la naik kl.

nak tggu aku gi jb, lambat lagi.

sultan : lain, kalau aku buat gaya eksiden siap ngan bdn2 aku mesti senget.

lagi.. lagi..

ilya : dia sultan yg takleh turun takhta ko tau yok?

ye btul.. sultan masih salah...

ijan said...

ah... tipu la. takkan la aku salah 2 kali straight. pelik. jatuh la maruah aku kalo cam ni. haha...

Anonymous said...

Ikan solomon tak suker.... korean suke octopus hidup.... sedap siot bila telan dia hidup2.... nyam nyam nyam

ain fadzal said...

sultan ; ala, ko bukannye sultan, kaduk naik junjung kan?

ok wat, try cuba lagi..

korean : uwekkk...

ko bleh jadik partner aku gi explore race. aku x mkn benda hidup. takut addict nanti. :))

Ilya Yasnorina Ilyas said...

owhh octopus merah tu yang suke duduk atas sushi tu..tau2

sultan..sile cube lg

Anonymous said...

kalau di cicah dgn kicap cair dimakan bersama dengan tempoyak dan budu.... octopus hidup itu akan jadi lebih enak dan delicious sehingga menjilat jari....

Ilya Yasnorina Ilyas said...

ain..kesian la kat sultan tu.bg la satu clue

Ilya Yasnorina Ilyas said...

octopus celup tepung ok x?pastu cicah ngan budu ataupun sambal kicap...wahhhh!!!

ain fadzal said...

korean : ko ni selera ape ni?

east west? ada tempoyak, budu?

ilya : ilya, apa kata ko tolong carikan klu utk aku suruh sultan jwb ni.

octopus celup tepung.

oh wow! aku tak perlukan dietitian utk aku kontrol makan dah lpas ni.

scary sungguh!

Ilya Yasnorina Ilyas said...

korean flexible..mane2 bole.katakan saje..tempoyak..budu..sushi..

sultan..cube perhatikan gmbr2 kami ade persamaan yang ain sedang buat

Anonymous said...

I already said... Korean suker benday yang hidup.... kalau buat octopus celup tepung.... mati la dia.... dah hilang selera korean......

Ilya Yasnorina Ilyas said...

ok..mari kita tgg tepi laut sambil tgg octopus naik ke darat...

come..come Mr octopus...budu dh siapkan..hahaha

ain fadzal said...

aku cube siapkan air panas nanti tepi laut utk celur mr octopus tu.

:))

Ilya Yasnorina Ilyas said...

sia2 je tgg octopus hidup naik ke darat...haha..mati dicelur ain

ijan said...

peh... ko bukak kacang kan. akhirnye...

ain fadzal said...

ilya : kijam ke aku?

;))

sultan : berjaya jugak akhirnye ko.

:))