Wednesday, March 25, 2009

hari polis vs faiz


selamat menyambut hari polis yang ke 202.


di ucapkan untuk para polis sekalian:-

1. semoga negara aman, damai dan makmur.

2. jauhi rasuah.

3. menjaga keselamatan orang awam.




dan setiap tahun, rakan saya,
en. noorulfaiz akan sama-sama meraikan hari ulang tahun beliau yang ke 26 tahun ni di balai polis bandar baru bangi bagi tahun ini (agaknya) untuk makan percuma.


saya mahu sampaikan lagu hari ulang tahun beliau kali ini dengan lagu remix.





p/s : minggu hadapan, menjelang hari keputeraan sultan kelantan pula. tapi, di kl tidak mahu isytihar cuti pun. sobsob...

14 comments:

Ilya said...

happy birthday polis...eh silap hepi birthday pais yg comeyyyyy2

ain fadzal said...

huh?

comey? pais?

die comey ke?

Rockstar said...

comey kot

Ilya said...

saje nk amik hati birthday boy...aku bg can la

ain fadzal said...

ilya : bagi can hari ni jek. aku isnin depan tau. jgn lupeeeeeeee....

adobe : ?????

!!!!!!!

13may said...

oh! hari polis rupanya :D

opaq said...

ko bagi alasan mintak cuti kat boss ko...

cakap, ko orang kelantan...
nak balik klntn coz nak celebrate birthday sultan...
hehhe...

rainz said...

opaq;hahah..lawak..btol tuh...ko cakap kat tong.. ko pro kelantan.. sedara mara jauh ko org kelantan..

Rockstar said...

ala aku tau.. pilihan hati ain org kelantan...

Ilya Yasnorina Ilyas said...
This comment has been removed by the author.
Ilya Yasnorina Ilyas said...

mak ain kate die nak org central sampai selatan jek.yang lain

R.E.J.E.C.T

ain fadzal said...

13 may : hari polis ke 202. polis dah bwk evo lom?

opaq : aku cume ade sedara mara angkat jek kat sana. hah, ko pun bleh masuk dlm list ape. :))

arfa : hoih, korg bedua ni ade ape2 konspirasi yg aku tak tau ke?

buat kije blakang aku ek? tak macho langsung!

adobe : boleh tak aku mencarut???

ilya : :)).

itu le psl... nantilah, kalau aku nak kawen sok2, aku mesti kecoh punye.

sekian!

Rockstar said...

nak mencarut lepas delete komen aku?

ain fadzal said...

adobe : ade aku deleted komen ke?