Monday, March 30, 2009

belia wanita separa berwawasan



hari ini, 30 mac 2009. & it's my birthday.


ucapan hari ulang tahun kelahiran saya yang ke-26;-


1. syukur Tuhan masih memanjangkan usia saya. terima kasih yang tak terhingga Tuhan.

2. terima kasih kepada mak dan abah saya kerana telah melahirkan dan membesarkan sehingga kini.
terima kasih juga untuk wedges clark malam tadi.

3. terima kasih kepada adik-adik saya kerana mengingati hari ini.
walaupun korang tak baca blog, along dah sms mesti ada hadiah untuk minggu depan.

4. terima kasih kepada rakan-rakan saya kerana masih mengingati tarikh harijadi saya.
katanya mudah diingati. 300383 la katakan.

bila lagi nak sambut birthday girl?

5. terima kasih banyak-banyak kepada sesiapa yang pernah menyayangi diri saya. :)



pada awal zaman belia, sekurang-kurangnya sedikit cita-cita saya telah dapat direalisasikan sejak 2 bulan yang lepas.







malam tadi,
menyambut juga bersama trio wanita dan seorang kanak-kanak.

girl's day out.



;))

23 comments:

ujie said...

ain sonoknye..nak gi umah ko bli pokok2 n sayur ko tu dah boleh dimakan eh..aku nak petik sendrik huhu bestnye.......

Anonymous said...

selamat hari lahir

ain fadzal said...

ujie : eheheh, sbb ko dtg dari jauh, aku kasik free. lenkali baru caj.

;))

anon : selamat. thanks ya!

Nani said...

Happy Birthday Ain..! Smoga panjang umur dan menjadi petani moden yg berjaya..

ain fadzal said...

kak nani : thanks! nak kata moden, takde la sgt. masih pakai kaedah konvensional.

cangkul, parang ngan tangan. :D

.Gha A. said...

Happy Birthday Kak Ain Fadzal :)
my super senior@ SMKAS.
sy adik betty..hehe~
God bless u always.. (^_^)

ps: well, u looks good in a yellow boot.eheh~

ain fadzal said...

thanks lil grizzle a...

adik betty smkasian jgk ke? akak dah byk yg corrupted dah ni. ;))

well... u know me...

akak nak jdk pengganti chu kang lpas ni. :))

AmatMizi said...

Happy Birthday Bro...eh Sis..

Pasni bela lintah plak!!

kakleyha said...

Happy Birthday Ain! :)

fahmi said...

Happy belated besday my fren

ain fadzal said...

amat : hamboi.. hamboi.. (gaya azwan ali, ko jgn nak main2 dgn mak. mak tak heran tau!)

thank u amat!

lpas ni, aku nak bela ikan haruan. bini ko beranak bleh singgah umah aku amik ikan nanti. :D

kak leha : thank u kak leyha!

ada tajaan utk tiket penerbangan hendak pegi uk tak?

:D

ZFK : todaylah, lom belated lagi.

thank u yer apem. bile bini ko nak bersalin?

Anonymous said...

ain, happy birthday..smg panjang umor..dan cepat sampai jodoh..ameeeeennn..hehe, camner la aku bleh tersesat kat blog ko nie...

faizbizandry said...

happy birthday koboi..tk sangke koboi suke menanam..bagus..semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki dan pokok pakai anda cepat membesar dan hebat!!!!!

.Gha A. said...

haah adik betty@ruffology smkasian tu lah..

adik dorm kak apox..haha :P

yeke..OMG! u must better than chu kang! lain lah akak skg, makin slim gitu..ehe~

sniffdawhatwhatbanger said...

tick tock tick tock tick tock tick tock tick tock tick tock tick tock tick tock tick tock tick tock tick tock tick tock tick tock tick tock tick tock tick tock tick tock tick tock tick tock tick tock tick tock tick tock tick tock tick tock tick tock tick tock tick tock tick tock

Pakcik Luar Otak said...

Tagged!

ijan said...

alamak2... sipi lg nak kul doblas. nasib baik sempat...

selamat hari jadi. semoga Allah memberkati umur kamu...

ada tanam felatuk tak...

Ilya Yasnorina Ilyas said...

aku jek lum komen...happy birthday Ain!!!!!!

rainz said...

heppy birthday ain!! aku doa ko hot cam penelope cruz pasneh!!

blackpurple @ jowopinter said...

Selamat tambah umur setahun lagi! Cantik boot....... :D

rainz said...

blackpurple:sekali imbas bace cam cantik bontot..

silap bace rupenye...

haha..

ain fadzal said...

everyone : tq so much!

(aku ckp omputih ni weh!)

xpe, xpe aku kasik can buli aku time ni jek. lain kali takde nasik tambah lagi.)

Kak Nani said...

Ain, yang moden tu bukan teknik menanam tu..tapi ko! Hehe...