Thursday, October 23, 2008

esok cuti, lusa cuti, tulat cuti, bile lagi mau cuti?

Your results:
You are Green Lantern
























Green Lantern
95%
Supergirl
90%
Wonder Woman
85%
Superman
75%
Hulk
70%
Iron Man
65%
Batman
65%
The Flash
60%
Robin
57%
Spider-Man
50%
Catwoman
40%
Hot-headed. You have strong
will power and a good imagination.


Click here to take the "Which Superhero are you?" quiz...



siapa green lantern ni?

tapi ada dengar-dengar cerita juga, stephen chow nak filemkan kisah gue nanti. ;))

p/s : sorrylah, ari ni gue takde mood nak updet blog. nak makan pil vitamin banyak sikit untuk recharge tubuh bagi bertenaga supaya cepat sikit sampai ke destinasi nanti.


9 comments:

Anonymous said...

Haaa...hati2la drive...ingat pesanan aku aritu..jalan ke utara especially area yg baru siap (rawang) tu jalannye licin..jgn laju2..setakat 160km/j tu ok lagi...jgnla sampai 80km/j laju sgt tu..oho ape aku merepek ni..

-D-

ain fadzal said...

=)).

yolah.

sangap siot skang ni.

tahan mata, tahannnn!

rainz said...

HOH...pi la tidoq kat stor..apeda...

ain fadzal said...

xleh. x relevan. che' apah oiii...

;))

xpa, jap lagi chek nak gi balik da. sat gi ja.

AmatMizi said...

Gua blm buat lagi, tp gua rasa gua batman la...huhuhuh

fauzi said...

pil vitamin?
jgn overdose sudah

ain fadzal said...

amat : ya~

anda hebat, boleh meneka dgn tepat!

poji : ;))

overdose ke lain nanti.

;))

ijan said...

aku penah try wat. dpt flash. amacam. bergaya x...

ain fadzal said...

x langsung!

:P