Tuesday, October 28, 2008

beran ke?

Gua nak buang perasaan baran dalam diri dulu hari ini.
Gua dah malas nak libatkan burhan ke, pasa ke, rainbows ke, stopaqt ke, paisqt ke, fikrikachak ke, pekjiPTD ke, apah ke, pidot ke, sultan ke. Tambah-tambah siapa-siapa punya nama lagi yang tak tersebut dalam entry kali ini yang terkait dengan gua.

Lagipun,gua dah lama tak buat kerja-kerja sedikit gila.

Macam nak tiru dalam filem cerita gila-gila remaja lakonan faizal hussien dulu tu. Naik motor scrambler pakai jaket kulit.
Cool, bukan?

11 comments:

ijan said...

ko nk jd lg cool x. ko g study bawah pokok kat tepi jalan cam faizal hussien tu wat. aku penah wat kat melaka time final exam aku sem lepas...

sem ni aku nk wat lg skali la...

ain fadzal said...

sultan : aku pnah buat gak buat, tapi dlm mimpi je rupenye. mule2. aku ingat aku cool. rupenye tak.

cemane?

p/s : buku nak suruh bace pun tak abis2 bace lagi.

Ilya said...

buat la post pasal bukit merah lake town.yang kau buat post paasal beran ni wat ape.

Anonymous said...

Mat Kool...Mat Kool kawanku (iklan eskrem) hehe -pasa sanda-

ain fadzal said...

yoyok : gambar2 kat bukit merah ade pade adik2 aku. sekeping gmbr aku xde.

bukit merah = suxx!

pasa : hang siap nyanyi2 joget2 ke pasa?

rainz said...

ko pong...hoho..mengzoxng la..ahha...
nak kool makan ice cream mat kool sambil minum coolrhino..baru kool..

ain fadzal said...

apah : tu memang cool habis seh..

yeah... aku mmg cool.

Anonymous said...

nak cool pakai cool fever :P

13may said...

dlm filem tuh...faizal husen tgh frust...

ko pun tgh frust ker ain???

ain fadzal said...

jane : yeyeh! cool ever xleh nak cover demam sejuk pulak. :))

13 may : entah!

:))

manusia terlantar said...

Kau nak cool?

Pakai sweater sambil jalan2 di tengah hari yang panas..

Kamu dah buat bagitahu aku adakah perasan kamu sangat cool. Sebab aku tengok ramai pemuda yang berprilaku begitu sekarang ni..