Friday, August 29, 2008

lumba-lumba


isnin nanti,
sudah masuk bulan pose. (hi readers... selamat berpuasa!)

dulu hingga kini,
gua selalu sangat dengar fatwa pasal bulan-bulan mulia ni.
bulan minta-minta maaf, bulan yang memenuhkan peti email gua.
bulan puasa, bulan ramadhan, maka akan segala syaitan-syaitan dan iblis-iblis laknatullah yang berkeliaran keliling kita ni di ikat, di gari dan di penjarakan.

nak carik amalan, nak carik lebih berkat, bulan tulah nanti.
sebab dekat gua nanti dah takde syaitan, takde jin, takde iblis lagi.

agak-agaknya,
gua boleh kurangkan dosa-dosa kering gua tak?
sebab gua pun dah konpius samada gua ni yang dah terlebih setan dari mereka, kot.


p/s : gua mahu tengok
death race minggu ni.

leng chai, leng lui, lu mahu ikut?

12 comments:

Ilya Yasnorina Ilyas said...

wa mau minta maaf la sama lu andai ada salah dan silap sama ada sengaja atau tidak (tapi selalunye sengaja la)..

Selamat berpose :D

ain fadzal said...

gua nak jugak duit raya dari lu dulu.

boleh?

Anonymous said...

slamat berpuase lenglui java ahaks -pasa sanda-

ain fadzal said...

ye ler pasa...

tima kasih yer bro... :D

Rockstar said...

ko byk dosa ngn aku ni ain..

ain fadzal said...

ko pun sama...

tp, apekan daya...

aku mintak maaf je la...

aritu aku amik coklat ko 3. ehehehe~

SayaBudakPemalas said...

slamat berpuasa...
jgn majuk2 tau..
ihiks~~

ain fadzal said...

kuikuikui...

rainz said...

aku pong mintak maap..wei...tengok death race ngan sape?hoh...

Ilya Yasnorina Ilyas said...

aku patut mintak duit raya dr kau

aku kan studeng....

opaq said...

minta maaf eh...

boleh??

۩۞۩ FaHReeN ۩۞۩ said...

selamat berpose! ;p