Thursday, January 24, 2008

i'm susan ok!!

sorry geng.. aku ngan ilya same spesis la pulak.. aku ingat aku bree.. ni pun baru lepas amik kuiz.karakter aku same ngan watak susan. ye ke? x la..

nak di katekan, aku tak addicted langsung criter ni.. pelik2 karakter pelakon masing2.. tapi orang melayu skang pun dah mcm ni jugak.. kan?

dlm byk2 watak, aku suke si susan ni.. tapi mule2 nak kawen tu, die pun ade krisis dengan diri die sendiri.. macam takde pendirian minah ni.. last2 die pergi dekat 'chinta' die gak dlm hutan. kesian..

yang best nye die kawen mcm dlm dunia khayalan..
dalam hutan, tapi tersangat cantik.. romantik yang tidak di buat atau di paksa2..

jane, sue.. aku dah completed kan aku nye task.. :)

6 comments:

Anonymous said...

sue, kita kena cari seorang bree

now:

JANE - Gabby
SUE - Lynette
AIN & ILYOK - Susan

who's bree or edie?

ujie's turn!

ain fadzal said...

tu la..

aku ingat aku bree..

rupenye tidak...

Soraya Zainal said...

ermm.. ain ade bakat jd bree sbnrnye. cume nk kene ubah attitude je lain. bab lain sme perfect je dh.

tp.. tolonglah jgn jd mcm bree tu ain. terseksa aku tgk ko nnt.

sape yg sesuai jd bree ek?

ain fadzal said...

takmo la jadik bree..

kijam gile..

elok2 boleh aman2.. dok berantakan je.. hahaha..

bree..

sape sesuai ek?

erm... piki sat..

Ilya said...

haha watak kite same.adalah kite menarik sampai di samakn dgn susan.hahaha what ever.ayat perasan di waktu malam

ain fadzal said...

menarik ke kite?

.....