Friday, June 19, 2009

Jumaat, minggu depan Isnin kembali

Tagged dari Puan 'Jane'.


1. Adakah anda rasa anda hot?

Tidak. Sebab saya cool orangnya.



2. Upload gambar kegemaran anda.





3. Kenapa anda suka gambar ini?

Sebab :-
1. Kawan baik perempuan saya pandai menangis rupanya.
2. Kawan baik lelaki saya ada senyuman yang manis.
3. Ada juga terselit gambar mamat yang tak dikenali yang agak tampan.



4. Bila kali terakhir makan?

10 minit yang lepas, hanya 3 keping roti gandum penuh dan semestinya pearl kacip fatimah.



5. Lagu terakhir anda dengar?

Bitter Heart by Zee Avi.





6. Apa anda sedang buat selain buat tag ini?

Menguruskan perbualan antara kawan-kawan di alam maya dan menganalisa bq lama untuk kerja mentender isnin nanti.



7. Selain nama anda, apa nama lain yang anda suka orang panggil anda?

Along. Dan sudah 26 tahun masih tetap bersama mengharungi sebuah kehidupan yang pasti.



8. Tag 5 orang.



9. Siapa nombor 1?

Bakal penuntut PhD. Dalam masa lima tahun lagi, saya kena tukar gelaran dia kepada Dr. Ilya. Seorang yang tidak pernah lokek dan pemurah dan sangat menghargai sebuah kisah cinta. Cukup sempurna bagi seorang lelaki. Semakin menarik tetapi masih mengekalkan sifat alim, sopan santun dan baik hati. Nah, apa lagi yang seorang lelaki mahukan?



10. Siapa pula nombor 2?

Kawan rapat saya. Dari tingkatan satu sehingga sekarang. Mahu juga berjumpa dengan saya ketika di JB itu hari walaupun dalam kondisi penuh urusan. Tinggi dan kurus. Suka makan tetapi tetap masih begitu saiznya. Dia juga merupakan anak angkat keluarga saya, selain Mary. Sehingga sekarang saya masih berhutang dengannya. Entah bila dia mahu dibayar?



11. Orang nombor 3 ada hubungan dengan siapa?

Dengan isterinyalah. Nasrina. Orang Klang yang bertol kesas RM6.60. Ingatkan dia akan berkahwin dengan rakan seperjuangan saya di sekolah menengah setelah kes kejadian naik pelamin zaman sekolah dulu. Rupanya tidak sampai ke acara bina masjid untuk berakad nikah. Sekarang, sedang menanti kehadiran anak sulungnya.



12. Bagaimana pula dengan nombor 4?

Dia sudah dapat poskad dari Toqreemau. Cemburu betul saya dibuatnya. Sedang praktikal di Cheras, tapi saya belum pernah berjumpanya sehingga kini. Saya meramalkan, selepas pipiyapong, dia bakal mengeluarkan buku pertamanya 2 tahun akan datang. Ha Win, lepas ni makan duit royalti saja sudahlah.



13. Katakan sesuatu tentang nombor 5.

Namanya sering kedengaran dari dulu sehingga sekarang. Sudah 13 tahun tetapi masih hangat sehingga kini. Apa petua, boleh tau mil?






19 comments:

Anonymous said...

oit tu aku bukan tgh menangis. aku tgh lap make-up guna wet tissue laaaa. hampeh ko!!!!!!!!!!!!!

ain fadzal said...

alolololo~

kau lap muka sampai merah2 hidung kan?

Anonymous said...

hidung aku mmg merah sbb aku kiyut

rainz said...

hahah...jumpe ko pasni mesti kurus ain!!!

hoh..jane si hidung merah!! ok la tuh..hahah..dari jadik si hidung tinggi..

ko memang suke tolz kan gamba neh ain?

Anonymous said...

dia mmg suka l[ps mrh org..pastu dh wat salah bg senyuman paling anis...huhu

AmatMizi said...

Nama Abah aku Yaakop la Nurul Ain...

ain fadzal said...

jane : aku nak tukar name ko, jane kiyut, afzan tegas la...


arpah : jane si hidung kecik yg berwarne merah. Hikhikhik...

aku mmg suke btul gmbr ni. :D.

Iza : kalau paih buat lg, ko tolak je dr kete ko. Ahahaha...

Jahat eh paeh!

ain fadzal said...

nanti aku edit ye en.ahmad

AmatMizi said...

Bestnya mengutuk aku heh....

Ilya Yasnorina Ilyas said...

owhhh amat ke yg bersanding sekali ngan madunya tu..hahaha ampun amat..baru dpt recall

AmatMizi said...

Siot......

ain fadzal said...

aku x sangke slame ni ilya x cam amat...

Adoai.... Gelak besar ni.

Mat, jgn le kecik ati weh. Nanti jdk mat emosi mcm en. Jambu bol kite... Hekhek...

AmatMizi said...

Ilya buat2 knl aku je kot... cheh igtkan aku dah cukup hot dah hehehe..

Aku x jambu la Nurul Ain untuk menjadi jambu bol..huhuh

ain fadzal said...

mat emosi = shai jambu

Hehehe

ujie said...

huhu terharu tul aky bace hehe

13may said...

wah! ain...lama tak jenguk kamu..

tetap ayu cam dulu...mesti penangan kacip fatimah nih :D

ain fadzal said...

ujie : ko jgn nangis lebih2.

ok?

13 may : itu la... ingat menyombong dah.

:))

Im Single said...

name aku korang sebut wat pe? igt aku jin mintak no ke hape....

ain fadzal said...

hahah..

aku tggu ko kaya, baru aku seru nama ko carik jin mintak nombor nanti mel.

:))