Wednesday, June 24, 2009

30 jawapan untuk tag siti arfa


1. Kekasih saya adalah : Asher Roth (hopefully)


2. Saya sedang mendengar : lagu don't speak.

3. Mungkin saya patut : mencontohi sifat lemah lembut seorang wanita seperti rakan-rakan yang lain.

4. Saya baru sudah : menyiapkan lukisan yang telah di edit dengan jayanya.

5. Beza rakan, sahabat, kawan : bila mereka batul-betul menginginkannya.

6. Saya tidak faham : bahasa isyarat.

7. Saya perlu mencari : hadiah mak saya.

8. Ayat terakhir yang dikatakan kepada saya : Tolong sambungkan kertas ni.

9. Makna kehidupan : adalah sebuah lukisan yang perlu di corakkan.

10. Cinta itu adalah : saat-saat yang perlu diharungi bersama-sama ketika susah dan senang.

11. Saya paling suka : tidur dengan suasana yang sejuk diselimuti comforter yang tebal serta bantal menutupi muka.

12. Saya akan cuba : mendapatkan sepasang kaki yang langsing.

13. Mengapa rakyat Malaysia suka menggunakan LAH di akhir ayat mereka : kerana ia sesuatu yang menggambarkan kekuatan sebaris ayat.

14. Telefon bimbit saya : Dua. Tetapi line Celcom sudah tiada dalam perkhidmatan sejak bulan Mei yang lalu.

15. Katil saya : ada di kampung.

16. Soalan yang bagi saya tidak perlu ditanya : Berapi gaji kau sebulan?

17. Teknologi adalah : cabang sains yang perlu dipropagandakan.

18. Bagaimana saya boleh memasak masakan yang saya paling pandai masak : sejak latih tubi daripada umur 13 tahun.

19. Semalam : adalah hari yang membosankan.

20. Hari ini : juga pasti membosankan.

21. Malam ini saya akan : tidur cepat.

22. Esok pula saya akan : cuba mendapatkan 2 rejab setelah lupa melihat kalendar hijrah.

23. Saya betul2 inginkan : mendapat tawaran belajar secara sambilan di UTM pada semester akan datang.

24. badminton atau futsal : futsal, kerana saya boleh terajang mereka tanpa sedar.

25. Karaoke : telah dilupakan semenjak 8 bulan yang lalu.

26. Kereta : Masaot dan Mascara.

27. Bilik yang terang atau gelap : Gelap dengan sedikit kesamaran cahaya.

28. Makanan jepun adalah : untuk orang Jepun.

29. Ayat terakhir yang nak anda katakan pada seseorang : 2 tower keluar minggu ni.

30. Siapa yang anda tag:
nobody


6 comments:

rainz said...

hehehe...best best best...
aku mahu perut kempis

ko mahu kaki langsung..

lets do it!!

ijan said...

katil saya: patah. repair. patah. repair. patah. repair. patah. putus asa.

haha...

ain fadzal said...
This comment has been removed by the author.
ain fadzal said...

arfa : :))

kaki langsung?

sultan : ko buat ape sampai patah?

:))

AmatMizi said...

Mengapa soalan no 16 tidak boleh ditanya??

ain fadzal said...

amat : sbb sama macam jawapan dalam ruangan komen kat blog ko.

:))