Monday, February 23, 2009

si penyedut lucah

kadang-kadang bila sang comedian tidak berada di dalam keadaan yang sepatutnya, kita nak gelarkan dia apa?


sesi monolog ain fadzal;
damn!!! comedian pun manusia.

period. tak sempat nak senggugut. ada masa sangat sibuk. pening-pening lalat untuk cari idea. gembira untuk semua. hati sendiri, selalu ketepikan.

bodow ain, kau pun manusia... ada dosa. tak cukup sempurna. ego, kadang-kadang ada masanya. selalunya, puas hati dengan hidupnya. jangan aspek lebih.

bila rasa nak makan super ring jangan tanya kenapa. untuk breakfast dan juga lunch. gigi kuning-kuning oren pun takpe. aku puas hati dengan gigi.



p/s : sesi monolog ini berlangsung tanpa idea. saya tak suka berdialog dengan orang yang pentingkan diri ketika ini.

p/p/s : hah, gambar tini dengan suami dia pun dah termasuk blog ni. suami dia ex-smkas. maksudnya, satu sekolah dengan saya. tapi bila form 4 dah cabut keluar. jangan tanya saya kenapa, sebab saya langsung tak kenal en. sulhi ni.

8 comments:

AmatMizi said...

Berdasarkan tajuk..aku harapkan ada entry yang lucah...

Damn..

takde rupanya..

P/S : Mungkin nama timangan Sulhi sahaja yang lucah di entri ini..

rainz said...

hahaha...saye tahu name timangan beliau!!!

ain fadzal said...

amat : aku nak buat entry lucah, tapi xde idea. nanti ko tolong aku reka entry lucah yer.

p/s : nama timangan die Kontol kan?

ain fadzal said...

arfa : saya rase, saya pun tahu!

ijan said...

ah... balik keje ni aku pun nak cr super ring la...

ain fadzal said...

sultan : super lazat, super ring hebat.

marilah makan super ring.

Anonymous said...

aku tercari cari adegan lucah dalam entri nih...

tapi takde la pulak...

ain fadzal said...

13 may ; anggaplah dah kna prank...

:))