Wednesday, February 11, 2009

rock star!!!!!


dua menjak yang lalu,
si penggunting rambut atau si barber atau hair stylish adalah sangat 'kacip' (penggunaan ayat pipiyapong yang telah mempengaruhi sebahagian besar gaya percakapan. umar, sila take note. pelajaran nombor 1 hari ini.) dengan saya.

dalam masa setahun, kepanjangan rambut saya sudah pada masa paling optima.


keadaan gigi yang jongos 2 bulan yang lepas.



dahi bertuah yang kelihatan jendul.



tapi sejak baru-baru ini,
saya mahu kelihatan nampak segar dengan gaya baru.

(KREDIT untuk cik arfa, kerana sudi meluangkan masa wiken yang panjang bersama-sama dengan cowoknya. terima kasih juga untuk anda kerana sudi temankan saya ke salon di kotaraya, mydin jalan pudu dan lain-lain).





apa macam?
ala-ala drastik jugak la...


gua dah cakap, gua memang nak nampak rock!

8 comments:

opaq said...

eleeehhh......

sama panjang ngan aku jugak ni....
hehehhe.....kena pendek lagi la..

baru rock kapak...~~

rainz said...

dah ok camtu ain..ko tambah marker kat mata, buang spek...pastu highlight semua..konfem..avril...

Ilya said...

wahhhhhhhhhh kau mmg rock.teman aku strengthen rambut..haha

ijan said...

tambah lg skit...

suara kasik serak2 basah. br la rock all the way bebeh...

ain fadzal said...

opaq : weh, ko gi la potong rambut tu. nanti, org2 kat kelantan tu konpius mana satu ko, mana satu awek baru ko tu.

:)) (promote awex baru ko ni.)

arfa : aku tambah marker pen kaler merah nanti.

(bahye ko ni!)

ilya : ok, nanti aku temankan.

aku nak semue org, gi potong pendek.

sultan : ko tau ke suara aku cemane?

:))

Anonymous said...

cuci rambut kat saloon mmg best, kalau taruk shampoo isipadunya mcm nak mandikan kuda je!

salam mensebok!

alifmimyanun said...

takdela panjang sangat tu.
lebih kurang je macam rambut saye.
ahar har har haruu.

ah, sile menutup bile keluar rumah ye si cantik.

ain fadzal said...

hidemichi : takpe , aku suke org menyibok gak. :))

kuda? K U D A.

KUDA...

yg best, time urut2 tu. pergh... seram yg seronok.

amin : dah potong pendek la. rmbut kamu tu mmg pnjg. mula2 masa dtg umah aritu, ingatkan perempuan. eheheh.. knalah dgn muke kamu tu. nmpk cute. :D

uhuhuhu~