Tuesday, December 23, 2008

pulau pandan jauh ke tengah, sambung~

dulu,
dalam banyak-banyak tempat, gua paling layan pulau redang.


sebab apa?


1. masa tu gua memang student lagi. muda lela.
2. mak abah gua tak dapat pergi sebab takut baby dalam perut mak due awal.
3. gua pergi dengan 4 beradik yang lain.
4. laut punya bersih macam dasar swimming pool.
5. ada ikan nemo sambil berkejar dengan berenang kayuh hanjing.
6. kawan-kawan abah gua sponsored banyak kami adik beradik.
7. bawak duit rm250 untuk perbelanjaan tu nanti. yang ajaibnya, cukup!
8. lagi satu, sebab gambar ni.




p/s : arfa, nanti kalau pergi langkawi beli coklat Daim banyak-banyak tau untuk gue!

10 comments:

rainz said...

tu bukan pesanan ...tu namenye kirim..mengong..

ain fadzal said...

arfa : kirim angin. ;))

StingRay said...

woshh..redang......aku juga suka rendang...

ain fadzal said...

stingray : rendang?

apakah?

Anonymous said...

apox, kirim set pinggan mangkuk melanin eh.. hehe..

Anonymous said...

melanin ke melamin ek? haha..

ain fadzal said...

janez : wah! (impressed ni!)

dah main arkopal, pyrex, melamin, dasat lah ko janez.

betul2 sau kemajuan ni!

arfah : aku nak order mangkuk kertas sudah lah. ;))

alifmimyanun said...

Pulau Pandan jauh ke tengah,
Gunung Daik bercabang tiga;
Hancur badan dikandung tanah,
Budi yang baik dikenang juga.

Far out at sea Pandan Island lies,
By the Daik mountain peaks three
In earth's womb the body lies
Yet kindness will remembered be

rainz said...

jane: ko nak makan melamin ke? bahaya ar..haha... wei jane..cam makcik2 lak nak beli mangkuk melamin...hohohoh...

ain fadzal said...

amin : nasib baik ko tolong sambung. sebab aku dah tak berapa ingat pantun tu. ingatkan pantun 2 kerat je. :D

arfa : tu ar, jane dah practice nak jadik makcik2 ni. ;))