Monday, December 15, 2008

mata tengah pedih-pedih


dua tiga menjak, aku macam dah hilang idea. nak marah-marah pun susah. nak gelak-gelak pun ada masa.
kalau tak caya, cuba tanya
jane.

*****

aku macam dah tak boleh jumpa siang. macam tak ngam pun yer.

yang dapat rasa best sikit hujung minggu ni, sebab mandi manda. tak kiralah mandi air panas dekat gadek ataupun mandi laut kat tanjung bidara. otak aku macam perlukan sesuatu. iaitu oksigen.


p/s : kepada geng-geng rainbow, jom kita carik tempat yang berasaskan air nanti yer.


12 comments:

ijan said...

wei... aku nk ikut bole...

aku janji x mandi kat tempat yg dalam2...

Rockstar said...

nak ikut.. tp ko xbg..


:(

ain fadzal said...
This comment has been removed by a blog administrator.
ain fadzal said...

sultan : aku xmo bagi ko ikut, bahaya...

kalau ko nangis, sape nak pujuk kalo jatuh nanti. cemane?

adobe : aku dah ajak, tapi ko jual mahal.

menci~

Anonymous said...

gedek? euw! x mo pegi lagi. nightmare. hahaha!

ain fadzal said...

jane : :))

haah la jane, mesti nightmare kat org2 pendakwaraya negeri johor kan?

Anonymous said...

selamat bergembira di hujung minggu

Soraya Zainal said...

jane, jom ikut kitorg g sungai gabai hujung minggu ni ;)

Anonymous said...

sis..pekaba..lame xborak ekk..bz laa bebb.taking care n mkn obat ;p -rita rudani-

ain fadzal said...

anon : tq. :)

soraya : gabai, gabai sabtu ni. jane, ko xmo ikut ke? ;))

rita : bro, sihatla... aku ok je...

erm, yolah!

Anonymous said...

aku mau tapi tp bole la babes

ain fadzal said...

janez : tak boleh sbb ape babes?