Tuesday, November 13, 2007

wasathiah

part I

bile mengklafikasikan diri sendiri, saya percaya setiap perbuatan mesti ada balasannya. ini bukan doa, tetapi lumrah alam. mungkin benar saya seorang yang amat lazer mulutnye. jarang sekali berkata sopan. dan sesekali teman2 saya memulangkan paku buah keras kepada saya. mungkin tidak tahan dengan keterlepasan ckp utk orang lain juga dan diri sendiri. padan muka saye juga.

--------------------

part II

bile saye keseorangan, saye teramat sunyi. tapi saye tidak mahu teman cinta buat ketika ini. bukan kerana benci, tapi saye rase tidak amat selesa bile bicara pasal cinta. saye rase cinta boleh di pupuk selepas telah di nikahkan. sebab kadang2 nasib seseorg amat berbeza takdirnya. bila bersama teman2, saye perlukan hiburan. juga untuk menghiburkan diri sendiri selepas saye dengan ketidaksengajaan juga telah menghiburkan rakan2 yg lain.

--------------------

part III

saya amat sayangkan keluarga. kalut bile bercerita pasal kasih sayang. mungkin gen abah saya mengalir dlm setiap urat nadi saya. sifat keterbukaan ibu saya membuatkan saye terkadang saya amat menyayangi semuenye. walaupun di bibir dilemparkan benci, jauh sekali di sudut hati. penerimaan keluarga saya tidak sama seperti keluarga yang lain. mungkin sifat kami serupa walaupun kadang2 berlainan cerita.

--------------------

* monolog hampir kesekian kali. saya hampir tidak pasti.

2 comments:

Anonymous said...

ayat jiwang maut.. bole karang novel cinta alaf 22..huhu..

syihan said...

tu la psl..ayat mcm ayat novel..huhuhu..